JUBIIIII :) Tror jeg er gravid piger - hvad siger I? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Tillykke  

Hvade sådan krydset for jer idag . og så logger man på baby.dk og så sad mine og kærestens arme oppe i luften vi er ssåååå glade på jeres vegne .

Sagde til dig i fredags at du ikke måtte miste håbet og godt du ikk gjode det Ihh ..

Hurra hurra !

Endnu engang tusind mange tak søde

Er helt rundt på gulvet - det er SÅ fantastisk... Vil ud og se om jeg kan finde en ClearBlue test nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Kan også ane en streg... Så et forsigtig tillykke... 

Tusind mange tak

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

MaybeMe skriver:

WEEEEEE

STORT tillykke søde!!! Endelig blev det jeres tur igen! Hvor er det bare dejligt!

Har du sagt det til kæresten endnu? Hvad siger han?

Ej hvor er jeg glad på jeres vegne!

(ved ik om du har svaret på det, men har ik fået læst alle indlægene igennem endnu )

Tuuusind tak søde

Ja, det er virkelig fantastisk... Nej, han er ikke hjemme nu her, så skal ud og købe en masse stearinlys, rulle alt for og slukke alt lys, og så skrive:

Du skal være far

Håber han bliver glad... Hehe...

Håber det går rigtig godt med vidunderet i maven

Anmeld

16. januar 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Det lyder bare fantastisk

Skal ikke ned til lægen og have det bekræftet, det skulle jeg ihvertfald ikke sidst, fordi det er de samme teste de bruger - så skal bare have ringet derned og have lavet en henvisning til tryghedsscanning, som vi blev lovet, da vi havde vores MA...

Ifølge beregningerne er jeg 4+0 i dag, men havde ÆL senere end hvad beregningerne siger, så er ikke helt 100 på jeg er 4+0 i dag... Men hvis jeg er, så harjeg termin 25. september

Hvad med dig?

Man er jo aldrig helt sikker på de der ægløsninger, så jeg er +/- det løse 4+6 i dag, så hurraaaa vi kommer jo til at følges SÅ smukt ad! Lægen sagde at terminen var 22/9, men alt dette ændrer sig jo efter første møde med lægen og derefter ved scanninger, men indtil videre følges vi da ret godt ad

Og jeg skulle jo egentlig også kun til lægen fordi, det var gået så hurtigt nu hvor jeg tænker efter. Og hvor er det rart for jer med den tidlige scanning. Det bliver umuligt at vente!

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

betiinsen skriver:

Ihh hvor dejligt, stort tillykke søde, den ser helt positiv ud Jeg kan sagtens se stregerne..

Glæder mig virkeligt til at følge dig, og er så glad på jeres vegne

Tusind mange tak søde

Det er helt fatastisk - nu hvor vi har noget og glæde os over, er det nemmere at komme videre efter den oplevelse... Så kunne simpelthen ikke være mere lykkelig

Håber jeres lille prinsesse har det rigtig godt inde i din flotte flotte mave

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

Secrets skriver:

Ej, tillykke! Jeg kan sagtens se det

Tusind taaaak

Og du kan tro jeg krydser for dig om 6 dage

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

Dk_lady skriver:

Jep, den er vidst god nok. Stort tillykke.

Tusind mange tak

Anmeld

16. januar 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Tusind taaaak

Og du kan tro jeg krydser for dig om 6 dage

Tusind tak! Jeg synes dog ikke jeg mærker nogle symptomer ud over jeg skal tisse konstant, så jeg tvivler meget på den er der!

Du må lige skrive hvordan kæresten reagerer!

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

Pia. skriver:

Wiiiiii Den er der .... TILLYKKE... Du er gravid....

Knus og kram Pia, som er så tosset med dit profil billede - må man få lov at kysse den snude der he he...

Tusind mange tak søde Pia

Du må kysse hans dejlige snude AAAAALT det du vil

Stort knus fra Malene

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Man er jo aldrig helt sikker på de der ægløsninger, så jeg er +/- det løse 4+6 i dag, så hurraaaa vi kommer jo til at følges SÅ smukt ad! Lægen sagde at terminen var 22/9, men alt dette ændrer sig jo efter første møde med lægen og derefter ved scanninger, men indtil videre følges vi da ret godt ad

Og jeg skulle jo egentlig også kun til lægen fordi, det var gået så hurtigt nu hvor jeg tænker efter. Og hvor er det rart for jer med den tidlige scanning. Det bliver umuligt at vente!

Ja, jeg regner også bare med beregningerne - og så må vi se hvad scanningerne siger mht. termin - men vil tro vi kommer til at følges ad indenfor en uges tid - så det er jo helt perfekt

Ja, den scanning vi får er helt uvurderlig - vil virkelig give mig ro i sindet, hvis vi ser hjerteblink - jeg ved godt det ikke er nogen garanti, men risikoen for noget går galt falder ihvertfald betydeligt

Er du begyndt at få symptomer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.