JUBIIIII :) Tror jeg er gravid piger - hvad siger I? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Haha - kan godt være mændende allerede tænker nu, at der er laaang tid til september, når kvalmen allerede er startet

Også ømme bryster her, sure opstød og kvalme... Men kom ENDELIG med masser af kvalme, havde jeg ikke sidste gang overhovedet, og har hørt, at jo mere kvalme man har - jo bedre har den lille det derinde, så vil eeeeelske hvert sekund med kvalme - så længe den har det godt derinde

Ej, hvor er det en smuk måde at fortælle det på! Elsker din idé med lysene! Og hvis det er rigtig det med kvalmen, så bare kom frisk kvalme!  Glæder mig til at se digitaltesten i morgen, der jo selvfølgelig skriger: GRAVID! HURRA HURRA HURRA! og igen igen igen igen stort tillykke til jer begge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Putomanen

Mange gange tillykke med det! Hvor må det bare være helt fantastisk  

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

MaybeMe skriver:

Ja har forsøgt. Den siger at jeg vil få en bette dreng  Men mavefornemmelsen siger altså en lille pige  Så det blir lidt skægt at se hvem der får ret Har selv overvejet at købe en af de tissetest som påstår at de kan vise kønnet. Men synes det er lidt dyrt... Og ved ik hvor sikre de er....

Men lidt nysgerrig er man vel altid....

Ihh, det bliver altså bare spændende så  Men mon ikke mavefornemmelsen er rigtig, det er den oftest... Hehe...

Ja, kan virkelig godt forstå du er nysgerrig, men har hørt de teste ikke er til at stole på, men om det passer ved jeg ikke... De har jo hele 50% chance for at ramme rigtigt, sååå...

Men ihh, hvor bliver det altså bare spændende

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

piadas skriver:

Stort tillykke!

Tusind mange tak

Anmeld

16. januar 2011

Cherry_77

Maalene skriver:

Hej alle I skønne kvinder

Tog lige en test i morges, og seeeee hvad der kom frem

Ifølge beregningerne har jeg testdag i dag, men tror min ÆL kom 5 dage senere end hvad beregningerne siger, det mærkedes ihvertfald sådan, men prøver at teste om et par dage igen - så jeg er HELT sikker på, at den er der

Jeg har de samme symptomer som sidste gang jeg var gravid (ekstremt ømme babser og sure opstød) - men turde ikke helt tro på, det var rigtige tegn, da jeg jo kunne have psyket mig selv...

Men her er nogle billeder fra testen i dag - tog også en test i fredags, hvor der kom en svag streg frem, som er vedhæftet som det sidste billede...

Så hvad siger I piger?

Tror jeg kan flyve, gå på vandet og være total overmenneskelig i dag - jeg er SÅ lykkelig - nu kan livet sgu ikke blive meget bedre

Tillykke, Tillykke Hvor er det dejligt for jer.

Held og lykke med det

Anmeld

16. januar 2011

Happiness

Maalene skriver:

Ihh, det bliver altså bare spændende så  Men mon ikke mavefornemmelsen er rigtig, det er den oftest... Hehe...

Ja, kan virkelig godt forstå du er nysgerrig, men har hørt de teste ikke er til at stole på, men om det passer ved jeg ikke... De har jo hele 50% chance for at ramme rigtigt, sååå...

Men ihh, hvor bliver det altså bare spændende

Skal nok opdatere når jeg finder ud af det

Og hvor ser det flot ud med lysene. Rigtig romantisk!

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Ej, hvor er det en smuk måde at fortælle det på! Elsker din idé med lysene! Og hvis det er rigtig det med kvalmen, så bare kom frisk kvalme!  Glæder mig til at se digitaltesten i morgen, der jo selvfølgelig skriger: GRAVID! HURRA HURRA HURRA! og igen igen igen igen stort tillykke til jer begge

Jaaa... Lige præcis  Hehe...

Uhh, det håber jeg dælme - ellers ved jeg sgu ikke hvad jeg gør... Meeeen... Mon ikke den er positiv, ellers bliver jeg dæleme godt nok overrasket...

Ja, gjorde lidt a'la det samme sidste gang jeg var gravid, men idéen med at skrive "Du skal være far" kom til mig i fredags på arbejde - så skal ingen komme og påstå man ikke laver noget i arbejdstiden

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Mange gange tillykke med det! Hvor må det bare være helt fantastisk  

Tusind mange tak  

Ja, det er det godt nok - håber snart det bliver jeres tur

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

Cherry_77 skriver:

Tillykke, Tillykke Hvor er det dejligt for jer.

Held og lykke med det

Tusind mange tak - hvor er du sød

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

MaybeMe skriver:

Skal nok opdatere når jeg finder ud af det

Og hvor ser det flot ud med lysene. Rigtig romantisk!

Det lyder bare rigtig rigtig godt - glæder mig til at høre hvem der får ret

Ja, det var bare SÅ fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.