JUBIIIII :) Tror jeg er gravid piger - hvad siger I? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

lisesp83

Jeg tror sørme også, at den er der. Tillykke  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Hej alle I skønne kvinder

Tog lige en test i morges, og seeeee hvad der kom frem

Ifølge beregningerne har jeg testdag i dag, men tror min ÆL kom 5 dage senere end hvad beregningerne siger, det mærkedes ihvertfald sådan, men prøver at teste om et par dage igen - så jeg er HELT sikker på, at den er der

Jeg har de samme symptomer som sidste gang jeg var gravid (ekstremt ømme babser og sure opstød) - men turde ikke helt tro på, det var rigtige tegn, da jeg jo kunne have psyket mig selv...

Men her er nogle billeder fra testen i dag - tog også en test i fredags, hvor der kom en svag streg frem, som er vedhæftet som det sidste billede...

Så hvad siger I piger?

Tror jeg kan flyve, gå på vandet og være total overmenneskelig i dag - jeg er SÅ lykkelig - nu kan livet sgu ikke blive meget bedre

Som min læge sagde til sygeplejersken, da jeg ret tidligt blev testet selv svagt positiv er POSITIV! Du får kun nummer 2 streg, hvis der er noget om det.

Hurra, hurra, hurra og tillykke! Har sådan tænkt på dig her i weekenden - og efter hvad du fortæller, så er der gået til den, så hvorfor skulle I ikke også velsignes med 2 streger. Hurraaaaaa, du kommer til at være hval i sommerkjoler ligesom mig!

Tillykke tillykke tillykke! Stor glad begejstring herfra!

/Mette

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

RiUL skriver:

Ih, jeg har sådan tænkt på jer Og hvor er det bare dejligt det endelig skete igen!

Ja, det er bare helt fantastisk

Tusind tak - hvor er det sødt af dig - det har åbenbart hjulpet

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

lisesp83 skriver:

Jeg tror sørme også, at den er der. Tillykke  

Tusind mange tak

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Som min læge sagde til sygeplejersken, da jeg ret tidligt blev testet selv svagt positiv er POSITIV! Du får kun nummer 2 streg, hvis der er noget om det.

Hurra, hurra, hurra og tillykke! Har sådan tænkt på dig her i weekenden - og efter hvad du fortæller, så er der gået til den, så hvorfor skulle I ikke også velsignes med 2 streger. Hurraaaaaa, du kommer til at være hval i sommerkjoler ligesom mig!

Tillykke tillykke tillykke! Stor glad begejstring herfra!

/Mette

Tusind mange mange tak - så kan vi jo næsten følges ad

Kunne være rigtig dejligt at have en og støtte sig lidt op ad - det gjorde jeg sidste gang jeg var gravid, og det syntes jeg var rigtig rigtig dejligt

Ja, jeg GLÆDER mig til at ligne en hval og få kvalme, strækmærker og det hele - så længe den lille har det godt derinde, så lider jeg GERNE

Tusind mange tak for alle hurra'erne - det varmer helt ind

Anmeld

16. januar 2011

mortil4dejligepiger

Åh, hvor fantastisk!! Jeg har fulgt dig SÅ meget herinde efter din oplevelse i oktober. Jeg har krydset fingre og håbet - og heldigvis er den der nu. Flot fin streg!

Stort tillykke!!!

Kh T

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

mortil3dejligepiger skriver:

Åh, hvor fantastisk!! Jeg har fulgt dig SÅ meget herinde efter din oplevelse i oktober. Jeg har krydset fingre og håbet - og heldigvis er den der nu. Flot fin streg!

Stort tillykke!!!

Kh T

Tusind mange tak - hvor er du sød

Betyder rigtig meget for mig

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Tillykkeeeee!

Anmeld

16. januar 2011

-Milla-

Tillykke, hvor er det dejligt for jer.

Anmeld

16. januar 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Tusind mange mange tak - så kan vi jo næsten følges ad

Kunne være rigtig dejligt at have en og støtte sig lidt op ad - det gjorde jeg sidste gang jeg var gravid, og det syntes jeg var rigtig rigtig dejligt

Ja, jeg GLÆDER mig til at ligne en hval og få kvalme, strækmærker og det hele - så længe den lille har det godt derinde, så lider jeg GERNE

Tusind mange tak for alle hurra'erne - det varmer helt ind

Så er det en deal, du! Vi følges ad.  Skal du til lægen i morgen med et glas tis, så? Eller venter du lidt? Og er du ikke bare vildt glad og ikke kan forstå det? Ih, jeg synes altså det er fortjent!

Du har med garanti allerede tjekket om hvor langt du er henne og en evt. termin, ikk? Hvad blev resultatet?

/Mette - hende med en masse spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.