Hvor gammel var du eller bliver du....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Næ..det synes jeg da ikke de er...men det kommer jo igen an på interesse og evner og lyst til at uddanne sig mere og videre og i mange år..og ja, så selvfølgelig hvor meget man mener er nok for at leve fedt.. jeg har som sagt ikke det store forbrug så bare en løn på 25.000 brutto vil give mig et økonomisk ret godt liv..

Okay men 25000,00 brutto er ikke meget for mig jeg har tjent væsentligt mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

FamilienSørensen

Albertesmor skriver:

Altså hvis tvserien afspejler det Dansk samfund rent arbejdspladsmæssigt så ser det sgu sort ud  og så er jeg endnu mere glad for at jeg har været egen arbejdsgiver de sidste 12 år

Din egen arbejdsgiver siger du?

Det ville jeg aldrig nogensinde turde kaste mig ud i, jeg har stor respekt for folk der tør det og kan få det til at fungere

Hvad laver du så? Hvis jeg må spørge

Anmeld

16. januar 2011

slettet_7530

Jacob&Kusuma skriver:

Din egen arbejdsgiver siger du?

Det ville jeg aldrig nogensinde turde kaste mig ud i, jeg har stor respekt for folk der tør det og kan få det til at fungere

Hvad laver du så? Hvis jeg må spørge

Jeg VAR kursuskoordinator

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Okay men 25000,00 brutto er ikke meget for mig jeg har tjent væsentligt mere

Det er det jeg mener...mange tjener meget og sætter sig så hårdt...så ryger man også lettere på røven når man ryger...Jeg har heldigvis ingen gæld og et billigt hus, og nu har jeg fået det job jeg gerne ville på 10 timer om ugen og kan faktisk overleve på det..

Men det er lidt som dem der synes enlige har mange penge....man skulle måske se på hvilke udgifter den enkelte har, for mon ikke de fleste som er to bor bedre, har bil osv...så ja...det jeg ville sige var bare at mange penge ikke kun handler om indkomst men måske i højere grad om prioriteringer.... 

Anmeld

16. januar 2011

FamilienSørensen

Albertesmor skriver:

Jeg VAR kursuskoordinator

Kursuskoordinator... Nøøj et fint ord

Hvad laver sådan en

Anmeld

16. januar 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Det er det jeg mener...mange tjener meget og sætter sig så hårdt...så ryger man også lettere på røven når man ryger...Jeg har heldigvis ingen gæld og et billigt hus, og nu har jeg fået det job jeg gerne ville på 10 timer om ugen og kan faktisk overleve på det..

Men det er lidt som dem der synes enlige har mange penge....man skulle måske se på hvilke udgifter den enkelte har, for mon ikke de fleste som er to bor bedre, har bil osv...så ja...det jeg ville sige var bare at mange penge ikke kun handler om indkomst men måske i højere grad om prioriteringer.... 

det gjorde jeg kun i 3 mdr, ellers har jeg været kommunalt ansat

Anmeld

16. januar 2011

slettet_7530

Jacob&Kusuma skriver:

Kursuskoordinator... Nøøj et fint ord

Hvad laver sådan en

Sammensætter kursuskataloger, sørger for alt vedrørende de kurser der skal finde sted, alt fra lokation til forplejning

Anmeld

16. januar 2011

LinLin

Jeg skulle have været 22,4 år men der kom lige en David "i vejen" , så jeg nåede at blive hele 23,9!

Anmeld

16. januar 2011

millapigen

var 21 år da jeg blev udlært som kok.... skal se om jeg kan komme igang med en ny uddannelse til august

Anmeld

16. januar 2011

Sofia

Jeg er 25 år når jeg bliver færdig som cand. jur. Uhh glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.