Hvor gammel var du eller bliver du....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

aarhusmor

Jeg har skrevet 41+ - jeg bliver 43,5 år når jeg er færdig med pædagog. Men jeg har andre afsluttede udannelser-

Jeg er uddannet købmand(kommis), kontorassistent(sekretær) statsaut. ejendomsmægler og akademiøkonom.

Jeg har også læst en bachelor i computer kunst i USA men jeg skulle have læst i 4 år og tog kun 2 år. Det hedder at man er sonomore(staves anderledes) i faget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

BinaMor

jeg har pt barsel fra HF.. men ved ikke om jeg vender tlbage forløbig. vil gerne gå hjemme med ungerne mens de er små og senere hen vil jeg nok afslutte den eller tage enkeltfag så jeg kan realisere drømmen om at læse historie.

men pt tager jeg ikke uddannelsen så højt da mine børn er vigtigere (det er de jo for alle men i og med at jeg har lyst/mulighed) 

Anmeld

16. januar 2011

Laura.

Jeg var 21 år da jeg afsluttede min uddannelse..

Anmeld

16. januar 2011

wamse

Eva. skriver:

da du var færdig eller bliver færdig med din uddannelse...jeg bliver en gammel kone på 36 år når jeg er færdig, men tænker at jeg så ikke når at blive slidt helt på inden jeg skal pensioneres..

Havde jeg gennemført den første uddannelse jeg gik i gang med, så havde jeg været færdig for 9 år siden..

Så jeg er lidt nysgerrig, tænker de fleste er 20-25 år når de er færdige.

Jeg bliver lige omkring 40 år når jeg er færdig, med mindre jeg uddanner mig videre

Anmeld

16. januar 2011

saxa

Jeg var 24 (i sommers) da jeg afsluttede min professionsbachelor som Pædagog.. Egentlig kunne jeg have været færdig som 23årige hvis ikke der kom en barsel i vejen

Anmeld

16. januar 2011

MariaJ

Jeg var 25, da jeg blev færdig med kandidatuddannelsen. Er så åbentbart ikke skarpere end som så, for kom til at trykke forkert i afstemningen, så har stemt 26-30 .

Anmeld

16. januar 2011

lion

Jeg blev udlært 2 mdr før jeg blev 21 som modelsyer, og ved ikke om jeg vil tage en anden uddannelse

Anmeld

16. januar 2011

Mette-Marie

Da jeg var 20 var jeg færdiguddannet som bankassistent. Da jeg var 25 blev jeg færdigudannet som Cand. Merc.

Anmeld

16. januar 2011

oo

jamen æh....jeg mangler min kandidat dvs 2 år og hvis jeg starter efter endt barsel til september ender jeg med at være lige knap 32 når jeg er færdig uddannet. men hvis jeg tager den orlov jeg drømmer om efter barslen, så blir det hele rykket et år og så er jeg 33 når jeg er færdig. hvis der kommer flere børn blir det rykket minimum 1 år pr. barn og så kan man jo (forhåbentlig) snildt ramme 40 inden man er færdig

Anmeld

16. januar 2011

Vingummien

Jeg vil være 26 når jeg er færdig med min uddannelse.

Og havde været 23 hvis ikke jeg blev syg dengang. MEn sådan kan det jo gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.