Hvor gammel var du eller bliver du....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

<3

MariaJ skriver:

Jeg var 25, da jeg blev færdig med kandidatuddannelsen. Er så åbentbart ikke skarpere end som så, for kom til at trykke forkert i afstemningen, så har stemt 26-30 .

Lol!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

<3

Jeg startede sent på uni, som 24årig og skiftede lidt rundt og tog lidt forskellige fag, så endte med en bachelorgrad i klassisk filologi med tilvalg i almen etnologi og minoritetsstudier og en kandidatgrad i sprogpsykologi. Havde barsel i næsten hele 2007 og 2008 pga. tidlig bækkenløsning, så summasumarum endte med at være 35år før jeg blev færdig

Anmeld

16. januar 2011

Kloster

Eva. skriver:

da du var færdig eller bliver færdig med din uddannelse...jeg bliver en gammel kone på 36 år når jeg er færdig, men tænker at jeg så ikke når at blive slidt helt på inden jeg skal pensioneres..

Havde jeg gennemført den første uddannelse jeg gik i gang med, så havde jeg været færdig for 9 år siden..

Så jeg er lidt nysgerrig, tænker de fleste er 20-25 år når de er færdige.

Jeg var 19 år, da jeg blev færdig med min første udd som salgsassistent.

Anmeld

16. januar 2011

ChatH

Eva. skriver:

da du var færdig eller bliver færdig med din uddannelse...jeg bliver en gammel kone på 36 år når jeg er færdig, men tænker at jeg så ikke når at blive slidt helt på inden jeg skal pensioneres..

Havde jeg gennemført den første uddannelse jeg gik i gang med, så havde jeg været færdig for 9 år siden..

jeg blev færdig i maj hvor jeg fyldte 23 i juni

Anmeld

17. januar 2011

Maise

Albertesmor skriver:

Jeg er uddannet Kommis på gldaws vis som er mesterlære

undskyld men hvad er kommis ??

Anmeld

17. januar 2011

Maise

Dinna88 skriver:

Jeg er endnu ikke begyndt, men jeg skal læse sprog og kommunikation (engelsk og spansk) Det vil tage mig tre år at få bachelorgraden, men den kan jeg ikke  bruge til noget. Så må lige have to år ekstra på

ok, spændende, men er det ikke svært at få job i den retning for tiden eller ??

Anmeld

17. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Eva. skriver:

lidt over 20 år  var jeg..

Det var i maj  97 også pratik til sidste + lidt job samme sted  til aug 97

Anmeld

17. januar 2011

slettet_7530

Maise skriver:

undskyld men hvad er kommis ??

Købmand med alt havd det indebærer hvis du skal være selvstændig

Anmeld

17. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg var 19 da jeg blev uddannet kontormus, 31 da jeg fik min ba og vil være 36 når jeg får min sosu-ass

Anmeld

17. januar 2011

Maise

Albertesmor skriver:

Købmand med alt havd det indebærer hvis du skal være selvstændig

ahhh ok tak, ja der er da også meget man skal vide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.