Hvor gammel var du eller bliver du....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

eElak

Hejsa. 

HVis jeg havde blevet ved den først valgte uddannelse, så havde jeg sluttet inden jeg blev 25.. 

Men skæbnen ville det anderledes, og jeg er 28 når jeg slutter min uddannelse til sommer - den første gennemførte... 

Har dog planer om at overbygge videre på den, så helt uddannet er jeg nok først om mange mange år.. ;-)

Men hvad fanden - jeg har jo masser af tid, når nu de hæver pensionsalderen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

CarinaSB

Jeg vil være 26 når jeg er færdig .. Jeg gik igang med HG men måtte stoppe da jeg var gravid .. Så jeg startede i skole igen i august sidste år .. og er færdig på skolen om 5 mdr og så 2 år i lære .. og i sidste ende er jeg salgs assistent :)

Anmeld

16. januar 2011

Sees

Jeg vil være 26 når jeg er færdig.

Anmeld

16. januar 2011

FamilienSørensen

Jeg er ca 24 når jeg er færdig

Enten om det skal være kok eller kontorass. hvilket begge to tager ca. 4 år regner med at gøre det sådan at Jacob tager det meste af de 32 fælles uger man har også vil jeg gerne i gange med en uddannelse

Anmeld

16. januar 2011

Sakris

Jeg var 23 da jeg fik min bachelor og 25 da jeg fik min kandidat!

Anmeld

16. januar 2011

BulleMulle

Jeg var lige blevet 19 år den månede jeg gjorde min første uddannelse færdig (:

Og så er jeg 20 når min anden uddannelse er færdig

Anmeld

16. januar 2011

Mor-til-asta-09

jeg mener jeg var 21 da jeg var udlært kok... men kan faktisk ikke huske det haha

Anmeld

16. januar 2011

Faith

Eva. skriver:

da du var færdig eller bliver færdig med din uddannelse...jeg bliver en gammel kone på 36 år når jeg er færdig, men tænker at jeg så ikke når at blive slidt helt på inden jeg skal pensioneres..

Havde jeg gennemført den første uddannelse jeg gik i gang med, så havde jeg været færdig for 9 år siden..

Så jeg er lidt nysgerrig, tænker de fleste er 20-25 år når de er færdige.

Jamen så har du sikkert en del mere med i bagagen som du kan bruge i dit arbejde, end fks. mig som gik den slagne vej fra folkeskole til HF til HG og så til sygeplejeskolen. Jeg var færdig med ALT da jeg var 24, og ønsker sku sommetider at jeg tog et sabbatår og var ude og rejse. Jeg har valgt den "sikre" vej.

Anmeld

16. januar 2011

Mullebergen

Jeg var 26 da jeg fik min bachelor i sygepleje  

Undervejs havde jeg holdt ½ års barsel i mellem 4. og 5. semester.

Anmeld

16. januar 2011

Malonde1985

Jeg blev færdig som sosu-hjælper da jeg var 24 år.

Gik igang med assistenten og skulle egentlig ha været færdig som 25-årig, men grundet graviditet og sygemeldig, er jeg formentlig først færdig som 27-årig. Er lige blevet 26 her d. 8 januar, og har et års barsel fra lillemanden kommer ud omkring 29. januar.

Regner med at tage sygeplejersken efter assistenten, så den er jeg vel forhåbentlig færdig med som 30-31 årig

Men altså alle de planer man har, kan jo sagtens gå i vasken..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.