Hvor gammel var du eller bliver du....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

helora

Jeg var 31, da jeg fik min kandidateksamen. Men havde også en næsten færdig sygelejeuddannelse bag mig (var blevet sygeplejerske som 25-årig, hvis jeg havde gjort den færdig).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

hannetheis

jeg vil nå at blive 27 men så har jeg også fået 2 børn inden for den periode.

jeg startede som pæd studerende foråret 2009 og går på barsel foråret 2011 så vil være færdig med min uddannelse sommeren 2013.

for mig gør det ikke noget, mine børn får et dejligt institutions start, da der på semi er meget selvstudie, så ham jeg har nu er max i inst 4 dage om ugen.

Anmeld

17. januar 2011

TbCp

Jeg var 28 da jeg blev færdig som pædagok!

Skal forhåbentlig igang med en uddannelse mere på et tidspunkt.

Anmeld

17. januar 2011

Ida.

Jeg får om alt går vel mit kandidat-bevis til sommer - og jeg fylder 28 i maj jeg har så fået to børn i løbet af min uddannelse, hvilket selvsagt forlænger forløbet noget

Anmeld

17. januar 2011

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

da du var færdig eller bliver færdig med din uddannelse...jeg bliver en gammel kone på 36 år når jeg er færdig, men tænker at jeg så ikke når at blive slidt helt på inden jeg skal pensioneres..

Havde jeg gennemført den første uddannelse jeg gik i gang med, så havde jeg været færdig for 9 år siden..

Så jeg er lidt nysgerrig, tænker de fleste er 20-25 år når de er færdige.

jeg har stemt den fra 31

med min første udd var jeg 21 da jeg blev færdig som frisør, nu læser jeg hf som tager 2,5 år og derefter skal jeg læse til lære, enten folkeskole eller gymnasium. er ikke sikkert hvilken vej jeg skal gå. men er nok færdig omkrig de 30 el 31 år. jeg er 24 nu

Anmeld

17. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Lise skriver:

Jeg bliver færdig om 1½ år ca - der er jeg 32 år gammel. Jeg var 24 inden jeg kom igang med min bachelor, dumpede en af de allersidste eksamener lige inden vi fik vores første søn, og blev dermed først bachelor et år senere da jeg var 28. Startede på kandidaten på samme tid med fuldtidsjob, så studerede kun deltid, fik en søn mere (2 semestres barsel), og går nu igang igen fuld tid med deltidsjob.. mangler 6 fag og speciale.

Bliver helt nysgerrig. Har det ikke været hårdt at holde pauser og starte igen imellem barsler?

Jeg spørger kun fordi jeg meget gerne vil have barn nummer 2 inden jeg er færdig med min uddannelse (mangler 3 år endnu), men er i tvivl om det ikke er svært at komme igang igen.

Anmeld

17. januar 2011

lauras*mor*

Jeg er 27 når jeg kommer ud som cand. scient. adm, om 2,5 år.. Og jeg glæder mig!!!! Havde jeg fuldført min første uddannelse havde jeg været tjener og uddannet for 5 år siden... Desværre kunne jeg ikke få den læreplads jeg gerne ville have da de kun havde lov til at give mig pladsen i halvdelen af perioden pga manglende fadservering og selskaber.. Det andet sted jeg skulle ha været var så Rosdahls i Aalborg (det første sted var prinses juliana), men kunne bare ikke døje overtjeneren på Rosdahls så valgte det fra og arbejdede bare som ufaglært noget tid på prinses juliana..

Jeg  synes det er vildt at tænke på hvordan mit liv kunne ha set ud hvis jeg havde valgt den uddannelse.. uf... jeg er godt tilfreds med mine valg, og 2,5 år endnu er jo ingenting..

Anmeld

17. januar 2011

Ranarupta

30 år  

Anmeld

17. januar 2011

Hansen97

Var 18, 19, 21 og 27...
Uddannelser... HG, HG2, HHX og kontorassistent...

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

112233 skriver:

Var 18, 19, 21 og 27...
Uddannelser... HG, HG2, HHX og kontorassistent...

Det var uddannelse...ikke skolegang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.