Skal vi se en film (alle)sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Rosa

KaMa skriver:

Hun var syg i hoved. Skrækkeligt at ingen andre en Andrews familie og venner kunne se det!

"Mummy loves you, mummy loves you.. "pyhhh ad. Syge kælling.

Nå, godnat herfra.

Ja - godnat herfra også. Puha, tror jeg skal se en happy-happy film inde i sengen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Mullebergen

Rosa skriver:

Jeg ved det ikke!!! Og så på den måde???  Hun virkede simpelthen så syg i hovedet, den kvinde - jeg tænte skingrendes borderline, hun manipulerede jo med alt og alle!!!

Og så den DEJLIGE lille fyr - han var da bare så lækker!!!!  Han var virkelig et indtagende barn at se på, den lille prop. 

De to bedsteforældre var virkelig også fantastiske - tænk at gå så meget igennem og stadig holde sig oprejst...

Jeg sidder og ser den nu men måtte simpelthen pause den efter de sagde at hun havde slået ham ihjel 

HVORDAN kan man forgifte et stakkels lille væsen på 13 måneder og springe ud fra en klippe? 

Sindsyge kvindemenneske!!! 

Åhh nej, jeg kan næsten ikke se ud af mine øjne, stakkels stakkels mennesker der bare har gjort så meget for den lille skønne dreng 

Jeg vil vove mig ud i at se resten nu.

Anmeld

16. januar 2011

Sees

Jeg har lige set den og jeg lader smileyerne tale ..

Sådan ca!!

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

MatildeS skriver:

Jeg sidder og ser den nu men måtte simpelthen pause den efter de sagde at hun havde slået ham ihjel 

HVORDAN kan man forgifte et stakkels lille væsen på 13 måneder og springe ud fra en klippe? 

Sindsyge kvindemenneske!!! 

Åhh nej, jeg kan næsten ikke se ud af mine øjne, stakkels stakkels mennesker der bare har gjort så meget for den lille skønne dreng 

Jeg vil vove mig ud i at se resten nu.

Ja, det er fuldstændigt ufatteligt!!! 

Hun er bare på alle måder så SYG i hovedet - og myndighederne lader hende bare smutte  

Bare den måde hun skød faren på - hun har jo skudt ham to gange lige op i rumpen...  Det tyder da på så intens og ustyrlig vrede at hun SELVFØLGELIG ikke skal have myndigheden over et barn!!!! 

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

Sees. skriver:

Jeg har lige set den og jeg lader smileyerne tale ..

Sådan ca!!

I know... Det er virkelig en historie der vil sidde i en i lang tid fremover  Min knægt fik også liiige lidt rigeligt med nus i nat da han "vågnede" - hvilket resulterede i at han vågnede helt  

Anmeld

16. januar 2011

Mullebergen

Rosa skriver:

Ja, det er fuldstændigt ufatteligt!!! 

Hun er bare på alle måder så SYG i hovedet - og myndighederne lader hende bare smutte  

Bare den måde hun skød faren på - hun har jo skudt ham to gange lige op i rumpen...  Det tyder da på så intens og ustyrlig vrede at hun SELVFØLGELIG ikke skal have myndigheden over et barn!!!! 

Åh men altså den dommer der udtalte: "Hun er ikke til fare for nogen, mordet var en målrettet handling" 

And so f*cking what??? 

Hun er en kynisk morder der aldrig burde have været ude fra det fængsel. En kvinde som hende skulle blot have født den lille søde dreng og så skulle hun ellers bare rådne op i fængslet!

Det kan simpelthen gøre mig så vred at det amerikanske retssystem er så latterligt dårligt skuet sammen nogle gange!

...Bare lige lidt galde herfra, med den "vrede" jeg fik for den kvinde i løbet af 1½ time, kan jeg da kun forestille mig hvordan de stakkels stakkels bedsteforældre må have haft det 

Anmeld

16. januar 2011

DK

Ejjj... skrækkelig dokumentar... fordi det er sandt! Ufff....

Stakkels stakkels Kate og David! Tænk alt det de har været igennem!

Utroligt!

Anmeld

16. januar 2011

Dinna88

Jeg nåede ikke at se den igår, men har lige downloadet den, så tror jeg skal se den en af dagene! I gør jo så jeg slet ikke kan lade være

Anmeld

16. januar 2011

Mullebergen

Dinna88 skriver:

Jeg nåede ikke at se den igår, men har lige downloadet den, så tror jeg skal se den en af dagene! I gør jo så jeg slet ikke kan lade være

Den er virkelig også gribende -Selvom den er barsk 

Anmeld

16. januar 2011

Dinna88

MatildeS skriver:

Den er virkelig også gribende -Selvom den er barsk 

Det lyder også sådan på det I skriver! Jeg skal nok ikke se den alene, når I er sådan oppe at køre over den  Sådan nogle gribende emner er næsten altid hjerteskærende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.