Skal vi se en film (alle)sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Bavianis

Rosa skriver:

På nettet altså  I aften kl 20.00 har jeg tænkt mig at se dokumentarfilmen Dear Zachary som kan ses gratis på  http://www.dr.dk/NU/player/#/dokumania/4937.

Filmen handler om Zachary som blev født af sin mor som er fængslet for mordet på hans far. Han lærer sine bedsteforældre at kende, men filmen ender dybt tragisk. Den er filmet som en slags brev til drengen fra et familiemedlem, samtidig med at den fortæller historien. Jeg har fået den anbefalet rigtig meget, og selvom jeg VED jeg kommer til at tude øjnene ud af hovedet ( det er en af den slags film!)... 

Hvis vi nu sad og så den sammen så kunne vi hyggetude om den i en tråd bagefter, hvis der er nogen som skulle have lyst? 

Kh

Rosa

Nix.

Jeg kan ikke styre de følelser under graviditeten. Så jeg holdermig bare til Disney-genren de næste 4 mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Rosa

Jeg bliver lige 15 min forsinket - den lille er ikke helt tilfreds med at komme i seng 

Anmeld

15. januar 2011

Rosa

Så er jeg i gang 

Anmeld

15. januar 2011

Mullebergen

Rosa skriver:

Så er jeg i gang 

Åhh ville gerne være med men jeg har en lille dame der nægter at sove 

God fornøjelse, jeg vil se den senere -Hvis jeg får lov for den lille madame 

Anmeld

15. januar 2011

Faith

Rosa skriver:

Så er jeg i gang 

Jeg er osse i gang

Anmeld

15. januar 2011

Rosa

uha den er barsk 

Anmeld

15. januar 2011

SussieThyssen

smillaluna skriver:

Ja de var fantastiske!

Men husker dog en ret stor dame som fødte på samme tid som mig. Hun jokkede rundt på gangene, kun iført en hospitalsskjorte og så et par KÆMPE underhylere med den ene halvdel af de der gigant bleer, hængende ud af den ene side.

Jeg siger dig man var ved at kaste suppen når hun kom ind i den der patientkantine og bøjede sig ned efter kanderne til vand

Addddd...det har jeg også set...jirks..især hvis det er de der netunderbukser (ved ikke om man bruger dem mere), hvor man kan se skindet igennem..det er så klaaaaaaaamt!!!

Hvor uchic kan man lige være??

Anmeld

15. januar 2011

Faith

Rosa skriver:

uha den er barsk 

Så fik jeg set den færdig.... Har da aldrig i mit liv set noget så sørgeligt og barskt

Fantastisk dokumentar men ikke for sarte sjæle og hormonelle kvinder skal jeg da lige love for!

Anmeld

15. januar 2011

Rosa

Så fik jeg set den færdig.... Har da aldrig i mit liv set noget så sørgeligt og barskt

Fantastisk dokumentar men ikke for sarte sjæle og hormonelle kvinder skal jeg da lige love for!

Færdig! Hooold nu kæft hvor jeg tuder - rigtig hulketuder 

Jeg kan slet ikke holde det ud, hvor var den bare sørgelig!!!! VILDT amerikansk, men den gik da bare lige i tårekanalerne  Puuha, må lige hulke færdig før jeg ved hvad jeg skal mene... 

Anmeld

15. januar 2011

Faith

Rosa skriver:

Færdig! Hooold nu kæft hvor jeg tuder - rigtig hulketuder 

Jeg kan slet ikke holde det ud, hvor var den bare sørgelig!!!! VILDT amerikansk, men den gik da bare lige i tårekanalerne  Puuha, må lige hulke færdig før jeg ved hvad jeg skal mene... 

Ja jeg skulle osse lige sunde mig... Sad og så den mens manden så noget andet, og han måtte ud og hente lommetørklæder til mig

Efter jeg selv er blevet mor kan jeg ikke klare at se eller høre noget om børn der bliver gjort fortræd. Det går mig lige i hjertet.

Hvordan kan man slå sit eget barn ihjel???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.