Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Ehm...... Har jeg fortalt dig om min søster og hendes mand? Oh jo, de købte bland selv slik for 300 kr engang
Ehm...... Har jeg fortalt dig om min søster og hendes mand? Oh jo, de købte bland selv slik for 300 kr engang
Hov hov, det er secret information det der!
Det ser ud til at du har fundet din ligemand i choko-holic hva?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Hov hov, det er secret information det der! Det ser ud til at du har fundet din ligemand i choko-holic hva?
Haha! Du er så busted! Hele verden skal vide det
Uhh, hun slog mig faktisk i julen - SYV snebolde i træk! Puha... Det kunne jeg ikke klare. Men jeg prøvede!
Dinna88 skriver: Haha! Du er så busted! Hele verden skal vide det Uhh, hun slog mig faktisk i julen - SYV snebolde i træk! Puha... Det kunne jeg ikke klare. Men jeg prøvede!
Jeg er da kold
Ja utroligt at det skulle ske!
Laulund87 skriver: Jeg er da kold Ja utroligt at det skulle ske!
Som om!
Jaaaaaaaaaaa
Jamen at jeg spiste 7 var udelukkende fordi der ikke var flere
smillaluna skriver: Jamen at jeg spiste 7 var udelukkende fordi der ikke var flere
Du er dæme badass! Min mave sagde stop efter tre. (jajaaaa, sølle, I know! Men test mig i M&Ms med peanuts!)
Dinna88 skriver: Du er dæme badass! Min mave sagde stop efter tre. (jajaaaa, sølle, I know! Men test mig i M&Ms med peanuts!)
Dem er jeg altså ikke så tosset med.... Kan jeg spise toffeefee i stedet????
smillaluna skriver: Dem er jeg altså ikke så tosset med.... Kan jeg spise toffeefee i stedet????
Så kan vi jo ikke sammenligne!
Men okay, vi kan også bare sige "1,2,3 SPIS ALT HVAD DU KAN!!!" så tager jeg M&Ms og du tager Toffefee'er
Dinna88 skriver: Så kan vi jo ikke sammenligne! Men okay, vi kan også bare sige "1,2,3 SPIS ALT HVAD DU KAN!!!" så tager jeg M&Ms og du tager Toffefee'er
Deal! 1 2 3 NUUUUUUUUUUUUUUU
smillaluna skriver: Deal! 1 2 3 NUUUUUUUUUUUUUUU
Hahahahaha (Jeg startede med at spise M&Ms kl. 10. )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128