Skal vi se en film (alle)sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Rosa

smillaluna skriver:

Ja jeg skulle osse lige sunde mig... Sad og så den mens manden så noget andet, og han måtte ud og hente lommetørklæder til mig

Efter jeg selv er blevet mor kan jeg ikke klare at se eller høre noget om børn der bliver gjort fortræd. Det går mig lige i hjertet.

Hvordan kan man slå sit eget barn ihjel???

Jeg ved det ikke!!! Og så på den måde???  Hun virkede simpelthen så syg i hovedet, den kvinde - jeg tænte skingrendes borderline, hun manipulerede jo med alt og alle!!!

Og så den DEJLIGE lille fyr - han var da bare så lækker!!!!  Han var virkelig et indtagende barn at se på, den lille prop. 

De to bedsteforældre var virkelig også fantastiske - tænk at gå så meget igennem og stadig holde sig oprejst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Vial

Vrææææl! Så fik jeg set den færdig (lige et par pauser, hvor der skulle gives sut).

For fanden i helvede en klam ko! (med lidt for mange uopdagede psykiske lidelser).

Tænk, at nogle mennesker kan overleve, hvad de forældre har gået i gennem. Tænk, at de stadig holder sammen og KÆMPER!

Kan i øvrigt aldrig mere se en film med Jack Black uden at tænke på denne her skæbneshistorie..

Anmeld

15. januar 2011

Faith

Rosa skriver:

Jeg ved det ikke!!! Og så på den måde???  Hun virkede simpelthen så syg i hovedet, den kvinde - jeg tænte skingrendes borderline, hun manipulerede jo med alt og alle!!!

Og så den DEJLIGE lille fyr - han var da bare så lækker!!!!  Han var virkelig et indtagende barn at se på, den lille prop. 

De to bedsteforældre var virkelig også fantastiske - tænk at gå så meget igennem og stadig holde sig oprejst...

Her kan man da snakke om et retssystem der virkelig svigter! Det burde sku da ikke være muligt for en morder at gå fri, og samtidig blive erklæret fuldstændig ufarlig og kometent til at tage vare på sin søn

I starten af filmen da de nævnte lille Zackary, tænkte jeg "Åh nej bare det nu ikke ender med at han osse blir myrdet". Og ganske rigtigt! Åh at se den bedstemor i så dyb sorg og bedstefarens vrede.... Det gav mig kuldegysninger.

Anmeld

15. januar 2011

Rosa

KaMa skriver:

Vrææææl! Så fik jeg set den færdig (lige et par pauser, hvor der skulle gives sut).

For fanden i helvede en klam ko! (med lidt for mange uopdagede psykiske lidelser).

Tænk, at nogle mennesker kan overleve, hvad de forældre har gået i gennem. Tænk, at de stadig holder sammen og KÆMPER!

Kan i øvrigt aldrig mere se en film med Jack Black uden at tænke på denne her skæbneshistorie..

He, ja det er rigtigt, han mindede meget om ham... Og samme her med sutten, faktisk 

Ejjj, den var virkelig frygtelig!!!  Uhh, jeg skal SÅ meget ind og sove i ske med min lille dreng i nat 

Anmeld

15. januar 2011

Faith

KaMa skriver:

Nå Karina du fik osse tømt skuffen for kleenex kan jeg næsten regne ud

Det må man ikke byde os mødre... At se sådan en lille glad tyk dreng blive gjort fortræd!

Anmeld

15. januar 2011

Vial

Rosa skriver:

He, ja det er rigtigt, han mindede meget om ham... Og samme her med sutten, faktisk 

Ejjj, den var virkelig frygtelig!!!  Uhh, jeg skal SÅ meget ind og sove i ske med min lille dreng i nat 

Min lille dreng plejer at "kalde" omkring 3-4 tiden og så kommer han ind og sover i min seng. Glæder mig allerede (okay, gør jeg hver aften!).

Elsker Dokumania. De programmer har tit rystet min verden. Denne her havde så grim en udgang, at det næsten ikke er til at bære. Må snart i seng. Må prøve at viske tavlen lidt ren inden..pyhh

Anmeld

15. januar 2011

Vial

smillaluna skriver:

Nå Karina du fik osse tømt skuffen for kleenex kan jeg næsten regne ud

Det må man ikke byde os mødre... At se sådan en lille glad tyk dreng blive gjort fortræd!

Jeg holder fast i, at han blev bedøvet inden...og forhåbentlig ingen ting har opdaget. Det andet skær alt for hårdt i hjertet.

Anmeld

15. januar 2011

Rosa

Jeg synes at noget af det sygeste var de opkald hun foretog til forældrene og tudede i telefonen fordi hun så bange for at DE skulle gøre ham fortræd og at hun var bange for om han havde det godt hos dem. Fik dem til at køre land og rige rundt for at aflevere bleer og mad og penge - til deres søns morder!!!  Og på andre tidspunkter lød hun såååå sukkersød, når hun snakkede til drengen om Grandma og Grandpa FØØØJ!!!! 

Anmeld

15. januar 2011

Faith

Rosa skriver:

Jeg synes at noget af det sygeste var de opkald hun foretog til forældrene og tudede i telefonen fordi hun så bange for at DE skulle gøre ham fortræd og at hun var bange for om han havde det godt hos dem. Fik dem til at køre land og rige rundt for at aflevere bleer og mad og penge - til deres søns morder!!!  Og på andre tidspunkter lød hun såååå sukkersød, når hun snakkede til drengen om Grandma og Grandpa FØØØJ!!!! 

Ja det gav virkelig osse mig kvalme. Manipulerende møgso!

Anmeld

15. januar 2011

Vial

Rosa skriver:

Hun var syg i hoved. Skrækkeligt at ingen andre en Andrews familie og venner kunne se det!

"Mummy loves you, mummy loves you.. "pyhhh ad. Syge kælling.

Nå, godnat herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.