Skal vi se en film (alle)sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.805 visninger
87 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Rosa

På nettet altså  I aften kl 20.00 har jeg tænkt mig at se dokumentarfilmen Dear Zachary som kan ses gratis på  http://www.dr.dk/NU/player/#/dokumania/4937.

Filmen handler om Zachary som blev født af sin mor som er fængslet for mordet på hans far. Han lærer sine bedsteforældre at kende, men filmen ender dybt tragisk. Den er filmet som en slags brev til drengen fra et familiemedlem, samtidig med at den fortæller historien. Jeg har fået den anbefalet rigtig meget, og selvom jeg VED jeg kommer til at tude øjnene ud af hovedet ( det er en af den slags film!)... 

Hvis vi nu sad og så den sammen så kunne vi hyggetude om den i en tråd bagefter, hvis der er nogen som skulle have lyst? 

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Faith

Hvad tid kommer den??? Det lyder lige som en film for mig.

Anmeld

15. januar 2011

AnneBJ

Ideen er simpelthen SÅ hyggelig (din ide, ikke ideen i filmen altså) men jeg kan slet ikke magte at se sådan noget for tiden pga. hormoner...

Anmeld

15. januar 2011

Mullebergen

På nettet altså  I aften kl 20.00 har jeg tænkt mig at se dokumentarfilmen Dear Zachary som kan ses gratis på  http://www.dr.dk/NU/player/#/dokumania/4937.

Filmen handler om Zachary som blev født af sin mor som er fængslet for mordet på hans far. Han lærer sine bedsteforældre at kende, men filmen ender dybt tragisk. Den er filmet som en slags brev til drengen fra et familiemedlem, samtidig med at den fortæller historien. Jeg har fået den anbefalet rigtig meget, og selvom jeg VED jeg kommer til at tude øjnene ud af hovedet ( det er en af den slags film!)... 

Hvis vi nu sad og så den sammen så kunne vi hyggetude om den i en tråd bagefter, hvis der er nogen som skulle have lyst? 

Kh

Rosa

Den lyder virkelig spændende! 

Den date er jeg med på, hvis mine kære unger sover 

Anmeld

15. januar 2011

Faith

Flot Mia. Det havde du jo ligesom skrevet.

Anmeld

15. januar 2011

Caroline86

JAMEN DER KOMMER JO X-FAKTOR!!!!!?

Anmeld

15. januar 2011

Mi

Tror det er den jeg ser lige nu, på dr2

Anmeld

15. januar 2011

Kruse90

Caroline86 skriver:

JAMEN DER KOMMER JO X-FAKTOR!!!!!?

ja netop x-factor:s
Hmm hvad gør jeg

Anmeld

15. januar 2011

Rosa

smillaluna skriver:

Flot Mia. Det havde du jo ligesom skrevet.

Anmeld

15. januar 2011

jannebjerre

Jeg må springe over, selvom det lyder god
Der kommer jo x faktor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.