Kørselsfradrag...nogen der har forstand på det...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

AnneBJ

Eva. skriver:

Men hvornår skal det så senest meddeles...åh, jeg er dårlig til det her..

Åh man plejer at kunne ændre i løbet af februar, og så få udbetalt engang i marts. Så det er nok en god ide, at få bestilt en kode så du er klar til at ændre det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman
Eva. skriver:

Men hvornår skal det så senest meddeles...åh, jeg er dårlig til det her..

hvis jeg ikke husker helt forkert så var det den 12. eller 19. februar der var sidste indberettelses dag sidste år

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Mamman skriver:

hvis jeg ikke husker helt forkert så var det den 12. eller 19. februar der var sidste indberettelses dag sidste år

Men det kunne jeg jo ikek meddele når jeg først i aug startede..

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

AnneBJ skriver:

Åh man plejer at kunne ændre i løbet af februar, og så få udbetalt engang i marts. Så det er nok en god ide, at få bestilt en kode så du er klar til at ændre det...

Ok..tak.. så må jeg lige i gang..

Anmeld

14. januar 2011

Valle81

Eva. skriver:

og ved hvad jeg skal gøre?

Jeg har i 5 mdr kørt 64 km hver dag, til og fra arbejde...ved man kan trække de 40 af dem fra, men hvor meget giver det, sådan cirka...nogen der kan regne det ud?

jeg er helt blank på det og sidste gang var det regnet ud for hver måned, men denne gang ville jeg lave det som opsparing..

Heysa

Har du over 24 kilometer ialt frem og tilbage på arbejde kan du trække alt over 24 km dagligt fra i skat.

Dvs 64 km -24 km = 40 km dagligt du kan trække fra

Kenny mener at huske at du skal indberette under rubrik 52.

Det du skal skrive i rubrikken er 40*antal dage du har kørt - dvs at du skal skrive antal km du kan trække fra i skat i løbetafde5 mdrså regner den selv det ud.

Det hedder befordirngsfradrag:0)

Han gør det hvert år:0)

Anmeld

14. januar 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman
Eva. skriver:

Men det kunne jeg jo ikek meddele når jeg først i aug startede..

Det var for det foregående år (2009) - så jeg tror at det er nogenlunde samme tidspunkt han skal indberette det for 2010

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Mamman skriver:

Det var for det foregående år (2009) - så jeg tror at det er nogenlunde samme tidspunkt han skal indberette det for 2010

Åhh...ok..jeg er godt nok blond her..

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Valle81 skriver:

Heysa

Har du over 24 kilometer ialt frem og tilbage på arbejde kan du trække alt over 24 km dagligt fra i skat.

Dvs 64 km -24 km = 40 km dagligt du kan trække fra

Kenny mener at huske at du skal indberette under rubrik 52.

Det du skal skrive i rubrikken er 40*antal dage du har kørt - dvs at du skal skrive antal km du kan trække fra i skat i løbetafde5 mdrså regner den selv det ud.

Det hedder befordirngsfradrag:0)

Han gør det hvert år:0)

Tak tak tak... så tror jeg selv at jeg kan finde ud af det..

Anmeld

14. januar 2011

Valle81

Eva. skriver:

Tak tak tak... så tror jeg selv at jeg kan finde ud af det..

Lyder godt:0)

Men husk at det er på din årsopgørelse for 2010 du skal indberette det og så kommerpengene der til normal tid når alle får - det er vist i marts og så er udbetaling i april maj:0)

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Valle81 skriver:

Lyder godt:0)

Men husk at det er på din årsopgørelse for 2010 du skal indberette det og så kommerpengene der til normal tid når alle får - det er vist i marts og så er udbetaling i april maj:0)

Ok..og den findes på skat..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.