Kørselsfradrag...nogen der har forstand på det...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Nej, det er det fulde beløb. For du har jo reelt betalt kr. 76*XXX for meget i skat.

Ok, er du sikker..? det ville da være fantastisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

ekzunz

Eva. skriver:

Ok, er du sikker..? det ville da være fantastisk...

Nope - det er jeg faktisk ikke - desværre. Jeg tager sgu nok fejl - hvis jeg sådan tænker mig lidt om. Det er jo kun det du har betalt i skat af de fx. 7.600 du skal have tilbage, og det er jo kun måske 40%..... jeg må lige google....

Anmeld

14. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Znuzke skriver:

Nope - det er jeg faktisk ikke - desværre. Jeg tager sgu nok fejl - hvis jeg sådan tænker mig lidt om. Det er jo kun det du har betalt i skat af de fx. 7.600 du skal have tilbage, og det er jo kun måske 40%..... jeg må lige google....

man får ikk det hele

det er et fradrag man beregner....

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Ja, ikke...det er nemlig det jeg tænker...at jeg skal have halvdelen cirka, men det er sørme også mange penge, synes jeg..

Anmeld

14. januar 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman

Det er skattepligtig befordring. Så du skal betale ca. 40% i skat (det din skatte% er) af beløbet

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Mamman skriver:

Det er skattepligtig befordring. Så du skal betale ca. 40% i skat (det din skatte% er) af beløbet

super tak, for også det jeg havde regnet med...men det er da stadig mange penge..

Anmeld

14. januar 2011

Muffinmus

Er pgs¨lidt spændt på det der skat, for har tjent 25.000 mere end forventet, men overtiger stadig ikke de der 360.000 man må tjene i den klasse jo,, så har jo betalt korrekt skat af dem...tror jeg.

Men kørefradraget står til 7000 og er nærmere 25.000 kr jo, så håber at det kan give bare lidt når det er opgjort...

Hvornår er det i øvrigt vi kan det??Er det fra slut feb??

Anmeld

14. januar 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman
Eva. skriver:

super tak, for også det jeg havde regnet med...men det er da stadig mange penge..

Det er altid rart

Dengang jeg havde langt på arbejde fik jeg altid skat tilbage, da jeg aldrig havde det på min forskudsopgørelse.

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

MariaE skriver:

Er pgs¨lidt spændt på det der skat, for har tjent 25.000 mere end forventet, men overtiger stadig ikke de der 360.000 man må tjene i den klasse jo,, så har jo betalt korrekt skat af dem...tror jeg.

Men kørefradraget står til 7000 og er nærmere 25.000 kr jo, så håber at det kan give bare lidt når det er opgjort...

Hvornår er det i øvrigt vi kan det??Er det fra slut feb??

Åh, håber da du får et plus ud i den anden ende...

Hvornår vi kan hvad, trække det fra? er det ikke hele tiden eller er det så det opgøres til maj, ved det faktisk ikke..

Anmeld

14. januar 2011

Lillefe

Eva. skriver:

og ved hvad jeg skal gøre?

Jeg har i 5 mdr kørt 64 km hver dag, til og fra arbejde...ved man kan trække de 40 af dem fra, men hvor meget giver det, sådan cirka...nogen der kan regne det ud?

jeg er helt blank på det og sidste gang var det regnet ud for hver måned, men denne gang ville jeg lave det som opsparing..

Hej søde Eva.. der er sådan en smart regne en inde på skat's side.. den brugte jeg i sin tid da jeg skulle afregne min kørsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.