Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ni-ko-li-ne skriver: 190 øre pr km
190 øre pr km
Tak.. for link og beløb.. super...så er der lidt til jeppes store fødselsdag..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: og ved hvad jeg skal gøre? Jeg har i 5 mdr kørt 64 km hver dag, til og fra arbejde...ved man kan trække de 40 af dem fra, men hvor meget giver det, sådan cirka...nogen der kan regne det ud? jeg er helt blank på det og sidste gang var det regnet ud for hver måned, men denne gang ville jeg lave det som opsparing..
og ved hvad jeg skal gøre?
Jeg har i 5 mdr kørt 64 km hver dag, til og fra arbejde...ved man kan trække de 40 af dem fra, men hvor meget giver det, sådan cirka...nogen der kan regne det ud?
jeg er helt blank på det og sidste gang var det regnet ud for hver måned, men denne gang ville jeg lave det som opsparing..
her er det
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=130748
Tak allesammen...nu har jeg regnet beløbet ud men så er det vel kun det halve jeg får i hånden, ikke...
Det er et befordringsfradrag på kr. 76 pr. dag du har været på arbejde. Det er jo bare at tage en kalender og tælle uger og så gange op.
Maalene skriver: Taksten er steget til 2.0 pr. kilometer pr. 1. januar Hvis du kører under 100.000 km. om året - mener ikke det er lavet om
Taksten er steget til 2.0 pr. kilometer pr. 1. januar Hvis du kører under 100.000 km. om året - mener ikke det er lavet om
Ok..Tak..så skal der regnes igen..
Znuzke skriver: Det er et befordringsfradrag på kr. 76 pr. dag du har været på arbejde. Det er jo bare at tage en kalender og tælle uger og så gange op.
Jo, det er gjort... men det er jo fradrag, så det er vel kun 60% af dem jeg får, ikke..
men hvis de skal udbetales er det kun halvdelen ikke?
Ni-ko-li-ne skriver: men hvis de skal udbetales er det kun halvdelen ikke?
Jo, eller de der 61% eller sådan noget,...
Eva. skriver: Tak allesammen...nu har jeg regnet beløbet ud men så er det vel kun det halve jeg får i hånden, ikke...
Nej, det er det fulde beløb. For du har jo reelt betalt kr. 76*XXX for meget i skat.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128