Kørselsfradrag...nogen der har forstand på det...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Aves.

Mamman skriver:

Det er altid rart

Dengang jeg havde langt på arbejde fik jeg altid skat tilbage, da jeg aldrig havde det på min forskudsopgørelse.

Hvornår meddeler man det så, så man kan få det udbetalt...jeg havde en del kaos da jeg startede og så tænkte jeg bare jeg ville vente, men altså, det har været ret så hårdt økonomisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Aves.

Perl skriver:

Hej søde Eva.. der er sådan en smart regne en inde på skat's side.. den brugte jeg i sin tid da jeg skulle afregne min kørsel

Ok.. tak, smukke...jamen, så må jeg altså se om jeg har den kode et sted..

Anmeld

14. januar 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman
MariaE skriver:

Er pgs¨lidt spændt på det der skat, for har tjent 25.000 mere end forventet, men overtiger stadig ikke de der 360.000 man må tjene i den klasse jo,, så har jo betalt korrekt skat af dem...tror jeg.

Men kørefradraget står til 7000 og er nærmere 25.000 kr jo, så håber at det kan give bare lidt når det er opgjort...

Hvornår er det i øvrigt vi kan det??Er det fra slut feb??

jeg var inde og kigge på SKAT forleden dag og kan se at jeg har godkendt det man plejer at godkende de 1. februar sidste år. Tror det plejer at være til udbetaling sidst februar start marts

Anmeld

14. januar 2011

Lillefe

Ok.. tak, smukke...jamen, så må jeg altså se om jeg har den kode et sted..

Det er helt i orden.. håber du får en masse tilbage så er der da nogen som gør for jeg gør ikke.. desværre.. æv æv

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Mamman skriver:

jeg var inde og kigge på SKAT forleden dag og kan se at jeg har godkendt det man plejer at godkende de 1. februar sidste år. Tror det plejer at være til udbetaling sidst februar start marts

Men hvornår skal det så senest meddeles...åh, jeg er dårlig til det her..

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Perl skriver:

Det er helt i orden.. håber du får en masse tilbage så er der da nogen som gør for jeg gør ikke.. desværre.. æv æv

Jeg plejer heller ikke, men sådan cirka 4000kr, men det hjælper da på nogle af de huller der er og gør det hele kan stabiliseres hurtigere..

Anmeld

14. januar 2011

Lillefe

Eva. skriver:

Jeg plejer heller ikke, men sådan cirka 4000kr, men det hjælper da på nogle af de huller der er og gør det hele kan stabiliseres hurtigere..

hehe ja det kender jeg

Anmeld

14. januar 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman
Eva. skriver:

Hvornår meddeler man det så, så man kan få det udbetalt...jeg havde en del kaos da jeg startede og så tænkte jeg bare jeg ville vente, men altså, det har været ret så hårdt økonomisk..

Jeg kan se at jeg har godkendt det man nu skal godkende den 1. februar sidste år (tror det hedder tidlig indberetning til årsopgørelsen). Der plejer at være en periode på 14 dage/3 uger i sidst januar/start februar hvor det er åbent på nettet til at man kan indberette det, så det er nok en meget god ide at ha' en kode, så går det lidt hurtigere end med posten (hvis man kan det længere)

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Perl skriver:

hehe ja det kender jeg

Ja, det er træls.....det går op og ned..

Anmeld

14. januar 2011

Muffinmus

skal du ikke være ked af...jeg er også en nar til det...

Fatter hat og ender altid enten med at få en del tilbage eller betale, kan ikke huske hvornår det hele sidst gik op i en højere enhed.

Sidste år skyldte jeg dem så 3300 næsten,skod, så håber der er lidt at hente i år ved at kørselsfradraget var sat så lavt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.