Kørselsfradrag...nogen der har forstand på det...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.179 visninger
56 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Aves.

og ved hvad jeg skal gøre?

Jeg har i 5 mdr kørt 64 km hver dag, til og fra arbejde...ved man kan trække de 40 af dem fra, men hvor meget giver det, sådan cirka...nogen der kan regne det ud?

jeg er helt blank på det og sidste gang var det regnet ud for hver måned, men denne gang ville jeg lave det som opsparing..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Jeg har i 5 mdr kørt 64 km hver dag, til og fra arbejde...ved man kan trække de 40 af dem fra, men hvor meget giver det, sådan cirka...nogen der kan regne det ud?

jeg er helt blank på det og sidste gang var det regnet ud for hver måned, men denne gang ville jeg lave det som opsparing..

Nix..det er 24 km fra og så går du ind på skat.dk og tjekker hvad taksten er pt..ganger det med restkilometrene og så med det antal dage du har kørt

Ganske simpelt

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Log ind på skat, der har de en beregner til dig, hvor du kan udfylde det til og fra, så får du lige det du gerne vil vide og ikke noget ca

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

14. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

er du på SU?

så er der nemli andre regler end dem jeg kender...

de regler jeg kender er fra SKAT... du skal trække 24 km fra pr dag... og resten får du så en sats for (1,20 mener jeg)

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Nix..det er 24 km fra og så går du ind på skat.dk og tjekker hvad taksten er pt..ganger det med restkilometrene og så med det antal dage du har kørt

Ganske simpelt

Kærligst
Sussie

Ok..tror du misforstod..mente at det var de 40 km jeg kunne få fradrag for...trække fra i skat.. Men tak for hjælpen...

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Ni-ko-li-ne skriver:

er du på SU?

så er der nemli andre regler end dem jeg kender...

de regler jeg kender er fra SKAT... du skal trække 24 km fra pr dag... og resten får du så en sats for (1,20 mener jeg)

Nej, jeg er ikke på su der kan man ikek trække kørsel fra.

1,20 pr. km vil jeg få det eller?

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Log ind på skat, der har de en beregner til dig, hvor du kan udfylde det til og fra, så får du lige det du gerne vil vide og ikke noget ca

Tak..har bare ikke den der login kode...

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Ok..tror du misforstod..mente at det var de 40 km jeg kunne få fradrag for...trække fra i skat.. Men tak for hjælpen...

LOL...ja det gik lige (lidt langsomt) op for mig
Men resten er da let nok..at tjekke på skat.dk..mener jeg

Anmeld

14. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=130748

Anmeld

14. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

190 øre pr km

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.