Er det bare mig eller kan I følge mig...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Karina84

Kay skriver:

er helt vild med tape dispenseren og vin proppen... ej det må jeg da eje

Hehe ja, tape-tingen er jeg også ret vildt med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

TbCp

Og inden længe kom "kvinde-modellen" også... med 2 kontakter!

Anmeld

13. januar 2011

SpunkenJo

Rosa skriver:

Altså - kongeligt porcelæn har da lavet en masse statuetter af nøgne børn der krummer sig skamfuldt sammen og græder og det er kunst - jeg synes det er HELT iorden, jeg mener man skal passe på med at blive for tissemandsforskrækket  Jeg synes den er fin-fin, den lampe 

Enig!

Ja, pædofile er ulækre, men vi ska da ikke gå rundt og være penisforskrækkede!!!

Den nøgne krop er smuk! Og det der er da bare sjovt

Anmeld

13. januar 2011

Pia.

MatildeS skriver:

Her er billedet du leder efter:

Jeg holder stadig på at han ser genert ud, præcis som lampens navn indikerer 

uha nej.... meget ked af det ser JEG det... men dejligt I er glade for jeres lampe ... Syntes den er - ved ikke hvad ord jeg skal bruge - og jeg ser ikke en mand jeg ser en dreng...

men smag og behag... jeg ville i hvert fald ikke have nøgne drenge stående i stuen som lampe med en tissemand som tænd og sluk knap...

Anmeld

13. januar 2011

Mullebergen

Pia. skriver:

uha nej.... meget ked af det ser JEG det... men dejligt I er glade for jeres lampe ... Syntes den er - ved ikke hvad ord jeg skal bruge - og jeg ser ikke en mand jeg ser en dreng...

men smag og behag... jeg ville i hvert fald ikke have nøgne drenge stående i stuen som lampe med en tissemand som tænd og sluk knap...

Én ting er hvad DU ser, noget andet er hvad den rent faktisk forestiller 

Jeg ejer ikke lampen, men jeg kunne faktisk godt finde på at købe den til Hjaltes værelse -Jeg tror han ville synes det var hylemorsomt at tænde lyset på mandens tissemand 

Anmeld

13. januar 2011

Pia.

MatildeS skriver:

Jeg ejer ikke lampen, men jeg kunne faktisk godt finde på at købe den til Hjaltes værelse -Jeg tror han ville synes det var hylemorsomt at tænde lyset på mandens tissemand 

SMILER... jeg må vist sande jeg er en "sippe" he he....

Anmeld

13. januar 2011

LISBETH:-)

Jeg har kigget på den rigtig mange gange, og synes den er sjov. Overvejede faktisk en kort overgang og købe den. Har ALDRIG tænkt at den forestillede en dreng. Og det synes jeg stadig ikke

Jeg kan ikke se der er noget galt med den lampe

Anmeld

13. januar 2011

SSL

Jeg ville ikke have tænkt over det, hvis manden dog bare havde været glad, "yay, endnu én, der tænder på min dillermand", men han er jo sur/trist/ked, hans mund vender ned af - og dét synes jeg bare symbolisere noget øv!, og at der tændes slukkes på tissemanden, synes jeg er noget underligt noget, når han netop er sur/trist/ked! Hvis han så have været dét, men man tændte på navlen, eller at han havde været glad og man tændte på tissemanden, men men - at man tænder PÅ tissemanden og han har munden ned af, synes jeg faktisk viser at det er ikke godt..  

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

MatildeS skriver:

Har faktisk tænkt det samme  

Anmeld

13. januar 2011

eElak

Maria-s skriver:

Jeg ser ham ikke som ked af det, men mere en smule fornærmet/ sur. I hvert fald ikke noget ked af det/ lille dreng bliver krænket.

Jeg ville også blive fornærmet, hvis nogle hev mig i dilleren, for at få et lys til at gå op for dem.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.