Jeg synes måske du er lidt sippet.... 
Jeg synes vi skal passe på med ikke at gøre al ting til pedofilt og ulækkert. En tissende dreng har man set/ ser mange steder tegnet. Og det handler ikke om at folk tænder på det, der ligger slet, slet ikke de tanker bag det er jeg ret overbevist om.
Jeg har selv købt en til min kæreste og vi har den til at stå i vindueskarmen. Jeg ser ham ikke som ked af det, men mere en smule fornærmet/ sur. I hvert fald ikke noget ked af det/ lille dreng bliver krænket.
Jeg synes en gang imellem folk skal trække vejret og lade være med at være så "bange"/ på vagt over for alt. JA der sker ting der ikke må ske og ja der er nogle stoddere derude som har en klam, klam tankegang. Men jeg synes faktisk det er skræmmende at mandlige pedagoer i dag SKAL have døren til at stå åben når de fx. skal sifte ble på et barn, eller ind og tørre numse, fordi så kan han ikke senere anklages for at have forulempet barnet...
Men det er som sagt bare min mening
Jeg ser ikke den lampe som noget ulækkert eller grænseoverskridende. Jeg har aldrig haft de tanker om lampen. Jeg synes bare den er sød/ sjov. Jeg synes lampen havde været grænseoverskridende hvis det havde været en voksen mand med et stort lem (så skulle den i hvert fald ikke stå i vindueskarmen ud mod gaden!
)
KH Maria
Anmeld