Er det bare mig eller kan I følge mig...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

SussieThyssen

Pia. skriver:

Måske er jeg sippet, måske var jeg bare ekstra "sart" da jeg så det eller også vil I give mig ret at det her er sgu for mystisk ...

I dag var min mor og jeg I Idemøbler og skal handle lidt puder og andre små nips ting... Jeg skal ind og se på lamper - her finder jeg en lampe (bordlampe) formet som en lille nøgen dreng (med numse og det hele) - jeg tænker ikke videre over det før jeg kommer om på den anden side af lampen og ser at tænd/sluk knappen er hans tissemand !!!! Ansigter på drengen som er under lampeskærmen er ked af det - altså munden vender ned af - så det er tydeligt en ked af det dreng...

- Desværre kan jeg ikke finde et billede med ansigt, men selve drengen er her med tænd/sluk knap...

Er jeg sippet - er det her okay ? Hvad siger I ...

For det ikke skal være løgn finder jeg samme mærke i knagerækker - hvor man hænger viskestykker/håndklæder m.m på drengens tissemand !!! jeg var så foravet (det samme var min mor) så vi henvendte os til et personale som bedte os hendevende os til deres hovedkontor - da hun ikke kunne forklare mig hvorfor de valgte at sælge dette... !!!

OMG..det er da bare SÅ langt ude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Maria-s

KaLee skriver:

Jeg ville også blive fornærmet, hvis nogle hev mig i dilleren, for at få et lys til at gå op for dem.... 

hahahaha Tænk jeg troede ikke du havde en diller?????

Anmeld

13. januar 2011

eElak

Maria-s skriver:

hahahaha Tænk jeg troede ikke du havde en diller?????

Det er kun hvis jeg var en fornærmet lampe :-P

Anmeld

14. januar 2011

betjenten

MatildeS skriver:

Én ting er hvad DU ser, noget andet er hvad den rent faktisk forestiller 

Jeg ejer ikke lampen, men jeg kunne faktisk godt finde på at købe den til Hjaltes værelse -Jeg tror han ville synes det var hylemorsomt at tænde lyset på mandens tissemand 

Den må du da eje, for så er jeg da ikke den eneste hvis søn har en "tissemandslampe"  Og ja tror også at han vil synes ar den er ALT for sjov, når han bliver lidt ældre (han er kun 7 mdr).

Anmeld

14. januar 2011

betjenten

SussieThyssen skriver:

OMG..det er da bare SÅ langt ude!

Det er sgu da humor... Og ja har både lampen (eller dvs min søn har) og knagerne, som er SUPER gode til viskestykker og karklud... Også pynter de da også lidt i køkkenet

Anmeld

14. januar 2011

Tkcuf

De er yderst populære der hvor jeg kommer.. Men personligt synes jeg den er mere grim end den er grænseoverskridene  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.