Måske er jeg sippet, måske var jeg bare ekstra "sart" da jeg så det eller også vil I give mig ret at det her er sgu for mystisk ...
I dag var min mor og jeg I Idemøbler og skal handle lidt puder og andre små nips ting... Jeg skal ind og se på lamper - her finder jeg en lampe (bordlampe) formet som en lille nøgen dreng (med numse og det hele) - jeg tænker ikke videre over det før jeg kommer om på den anden side af lampen og ser at tænd/sluk knappen er hans tissemand !!!! Ansigter på drengen som er under lampeskærmen er ked af det - altså munden vender ned af - så det er tydeligt en ked af det dreng...
- Desværre kan jeg ikke finde et billede med ansigt, men selve drengen er her med tænd/sluk knap...
Er jeg sippet - er det her okay ? Hvad siger I ...
For det ikke skal være løgn finder jeg samme mærke i knagerækker - hvor man hænger viskestykker/håndklæder m.m på drengens tissemand !!! jeg var så foravet (det samme var min mor) så vi henvendte os til et personale som bedte os hendevende os til deres hovedkontor - da hun ikke kunne forklare mig hvorfor de valgte at sælge dette... !!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld