Er det bare mig eller kan I følge mig...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.932 visninger
55 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Pia.

Måske er jeg sippet, måske var jeg bare ekstra "sart" da jeg så det eller også vil I give mig ret at det her er sgu for mystisk ...

I dag var min mor og jeg I Idemøbler og skal handle lidt puder og andre små nips ting... Jeg skal ind og se på lamper - her finder jeg en lampe (bordlampe) formet som en lille nøgen dreng (med numse og det hele) - jeg tænker ikke videre over det før jeg kommer om på den anden side af lampen og ser at tænd/sluk knappen er hans tissemand !!!! Ansigter på drengen som er under lampeskærmen er ked af det - altså munden vender ned af - så det er tydeligt en ked af det dreng...

- Desværre kan jeg ikke finde et billede med ansigt, men selve drengen er her med tænd/sluk knap...

Er jeg sippet - er det her okay ? Hvad siger I ...

For det ikke skal være løgn finder jeg samme mærke i knagerækker - hvor man hænger viskestykker/håndklæder m.m på drengens tissemand !!! jeg var så foravet (det samme var min mor) så vi henvendte os til et personale som bedte os hendevende os til deres hovedkontor - da hun ikke kunne forklare mig hvorfor de valgte at sælge dette... !!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

SSL

Pia. skriver:

Måske er jeg sippet, måske var jeg bare ekstra "sart" da jeg så det eller også vil I give mig ret at det her er sgu for mystisk ...

I dag var min mor og jeg I Idemøbler og skal handle lidt puder og andre små nips ting... Jeg skal ind og se på lamper - her finder jeg en lampe (bordlampe) formet som en lille nøgen dreng (med numse og det hele) - jeg tænker ikke videre over det før jeg kommer om på den anden side af lampen og ser at tænd/sluk knappen er hans tissemand !!!! Ansigter på drengen som er under lampeskærmen er ked af det - altså munden vender ned af - så det er tydeligt en ked af det dreng...

- Desværre kan jeg ikke finde et billede med ansigt, men selve drengen er her med tænd/sluk knap...

For det ikke skal være løgn finder jeg samme mærke i knagerækker - hvor man hænger viskestykker/håndklæder m.m på drengens tissemand !!! jeg var så foravet (det samme var min mor) så vi henvendte os til et personale som bedte os hendevende os til deres hovedkontor - da hun ikke kunne forklare mig hvorfor de valgte at sælge dette... !!!

Jo, det synes jeg faktisk er grænseoverskridende og underligt at man vælger at lave og sælge.. Jeg kan ikke se ideologien i det, virkelig ikke!  Jeg synes det er sejt, at I henvender jer til personalet, for jeg synes bestemt det er noget underligt noget!

Anmeld

13. januar 2011

*Sofie*

Hmm, jeg har set de lamper i en gadget-butik...der hører de nok mer hjemme, end i Idemøbler...
Jeg har nu intet imod lamperne...men vil ikk ha en herhjemme.

Anmeld

13. januar 2011

TbCp

Det er ikke noget jeg kan hidse mig op over... ville dog ikke selv have sådan en stående.

Anmeld

13. januar 2011

Steph_Laurits

Jeg har det sådan at herregud, det er en lampe og jeg syntes faktisk den er sjov/sød.

Kald mig ulækker eller lign. men ikke alle har samme meninger jo

Anmeld

13. januar 2011

ønskebørn74

Pia. skriver:

Du er ikke sippet... Det er da vildt grænseoverskridende og små pædofilt.....

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

Pia. skriver:

Køn er den sgu heller ikke, men jeg synes også at det virker forkert.... At drengens ansigt er ked af det, det gør det da slet ikke bedre

Anmeld

13. januar 2011

Kay

jeg er sådan lidt delt... måske fordi jeg ikke har set ansigtet... for som dem bare står der, rør det mig ikke sønderligt... men kunne godt forestille mig den med et ked af det ansigt.. og der er min holdning en anden...

min kæreste så den i en butik den anden dag og fortæller nu at han var ved at købe den som nat lampe til mig... men han så heller ikke ansigtet...

Anmeld

13. januar 2011

Rosa

Altså - kongeligt porcelæn har da lavet en masse statuetter af nøgne børn der krummer sig skamfuldt sammen og græder og det er kunst - jeg synes det er HELT iorden, jeg mener man skal passe på med at blive for tissemandsforskrækket  Jeg synes den er fin-fin, den lampe 

Anmeld

13. januar 2011

Mimic

Jeg må ærligt indrømme at jeg synes den er meget sjov... rent faktisk overvejer vi at købe den...

så ja, synes det er lidt sippet!

desuden er det ikke en dreng, men en mand den er lavet efter

det er sjov og spas og intet andet, men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.