forlovelsesfest for 300 folk bekymret for bebsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

SpunkenJo

sofia88 skriver:

Sindsyg må være det helt rette ord 

He he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Lotus86

Selvfølgelig skal du da tage med til den fest, og som de andre siger, så må du bare gøre det klart for folk, at de alle sammen er velkomne til at nusse om jeres lille dreng, bare ikke lige den aften 

Tag afsted og så tag det som det kommer, måske vil han sove hele aftenen væk, måske ikke - men tag det som det kommer

God fest..

Knus Nanna

Anmeld

13. januar 2011

Mullebergen

Da Hjalte var baby havde jeg sagt: No problemo, han sov fra alt og nød at gå fra arm til arm 

Men NU har jeg en meget sensitiv lille baby der bestemt ikke ville have godt af at komme til en fest med 300 mennesker, faktisk gruer jeg for hendes barnedåb hvor vi bliver omkring 75  Hun er simpelthen så lydfølsom og har brug for ro omkring sig når hun er træt 

Så, jeg vil sige det kommer meget an på din baby 

Anmeld

13. januar 2011

Bom

lillepuller skriver:

hey piger har brug for jeres hjælp.. jeg skal til min søsters kæmpe fest på lørdag og er bekymret for den lille på 2 måneder ..

jeg er bange for folk vil løfte ham hele tiden og der er højt musik og alt for mange folk .. kan det påvirke den lille

hvordan kan jeg få folk væk fra ham , hvad skal jeg gør eller sige ..

og jeg ammer , er der nogen som har prøvet at malke ud uden pumpe bar for en aften .. gode råd modtages tak

Først vil jeg lige sige at man altså sagtens kan tage et 2 mdr gammel barn med til sådan en fest..  Der er jo ikke nogen der siger at du skal blive hele natten..

Da min Matilde var 15 dage var vi til mine forældres sølvbryllup med 160 mand eller sådan noget , og det gik RIGTIG fint, vi havde aftalt inden vi tog afsted, at det kun var min kæreste og mig der måtte holde hende, at hun så fik lov til at komme en tur over til mormor og farmor var så noget andet. Men vi kunne mærke på hende at det var hun helt tryg ved eller havde de hellere ikke fået lov.. Og de andre gæster respekterede det fuldt ud, og dem der spurgte fik pænt og vide at de måtte komme og besøge os derhjemme hvis de ville holde Matilde, da det var mine forældre's fest og opmærksomheden skulle rettes på dem.. Ingen sur miner overhovedet...

Da Matilde var 2½ mdr var vi en uge til Mascot træf (bil træf) og der var hellere ingen ting, og der var fuld musik og glade dage en hel uge.. Vi boede bare lidt væk fra det store telt og så var vi ved hende når hun skulle sove..

Så jeg synes sagtens du kan tage med, og om ikke andet, så kan du jo tage hjem hvis kæden hopper helt af..

Go fest..

Anmeld

13. januar 2011

Lou87

lillepuller skriver:

hey piger har brug for jeres hjælp.. jeg skal til min søsters kæmpe fest på lørdag og er bekymret for den lille på 2 måneder ..

jeg er bange for folk vil løfte ham hele tiden og der er højt musik og alt for mange folk .. kan det påvirke den lille

hvordan kan jeg få folk væk fra ham , hvad skal jeg gør eller sige ..

og jeg ammer , er der nogen som har prøvet at malke ud uden pumpe bar for en aften .. gode råd modtages tak

Kan godt forstå din frustration med SÅ stor en fest!

Da min pige var 1 måned gammel sku vi til fætter/kusine fest med ca 50 personer, det synes jeg var rigeligt!
Men heldigvis kender alle ikk hinanden, så man snakkede jo slet ikk med alle og jeg synes faktisk bund i grund det gik fint...
Self spurgte folk lidt indtil hvor gammel hun var og sådan, men ellers gik det fint. Og i den alder sover de også rigtig rigtig meget, så det en god ide og have barnevognen med og når de ligger dernede synes jeg de er lidt "beskyttet".. så kan folk kigge ned men ikk røre.
Jeg var ihvertfald glad for jeg havde min barnevogn med den dag.
Og var faktisk kun min søster og farmor der holdte hende den dag.
Og ingen andre spurgte... der er faktisk ikk særlig mange der er trygge ved og holde et spædbarn.
Tror nok det skal gå - tag barnevognen med som bebs kan ligge og putte lidt i og isolere sig lidt fra larm og omverden.
Støj ska du heller ikk være bekymret for - de kan godt tåle det

Held og lykke

P,s Flaskemor her så desværre ingen ammeråd

Anmeld

14. januar 2011

Pige2009

SpunkenJo skriver:

Jeg undrer mig egentlig også over hvorfor der skal malkes ud?

- og nej! Livet går ikke i stå selvom man (til tider) blir en smule handicappet

Nemlig. Jeg ammede stort set overalt!

Anmeld

15. januar 2011

SpunkenJo

Baagøe skriver:

Nemlig. Jeg ammede stort set overalt!

Anmeld

15. januar 2011

millesofie

lillepuller skriver:

ja vil prøve , synes pumpe er bare dyrt .. øv .. jo tak

i babysam han man få en håndpumpe til under 100kr fra pigon

den har vi her hjemme og har aldrig haft brug for andet

synes bare lige du skulle vide det ring ned til dem og hør og de har en på lager eller til den babybutik i har i nærheden

og go fest

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

SpunkenJo skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.