lillepuller skriver:
hey piger har brug for jeres hjælp.. jeg skal til min søsters kæmpe fest på lørdag og er bekymret for den lille på 2 måneder ..
jeg er bange for folk vil løfte ham hele tiden og der er højt musik og alt for mange folk .. kan det påvirke den lille
hvordan kan jeg få folk væk fra ham , hvad skal jeg gør eller sige ..
og jeg ammer , er der nogen som har prøvet at malke ud uden pumpe bar for en aften .. gode råd modtages tak 
Først vil jeg lige sige at man altså sagtens kan tage et 2 mdr gammel barn med til sådan en fest..
Der er jo ikke nogen der siger at du skal blive hele natten..
Da min Matilde var 15 dage var vi til mine forældres sølvbryllup med 160 mand eller sådan noget , og det gik RIGTIG fint, vi havde aftalt inden vi tog afsted, at det kun var min kæreste og mig der måtte holde hende, at hun så fik lov til at komme en tur over til mormor og farmor var så noget andet. Men vi kunne mærke på hende at det var hun helt tryg ved eller havde de hellere ikke fået lov.. Og de andre gæster respekterede det fuldt ud, og dem der spurgte fik pænt og vide at de måtte komme og besøge os derhjemme hvis de ville holde Matilde, da det var mine forældre's fest og opmærksomheden skulle rettes på dem.. Ingen sur miner overhovedet...
Da Matilde var 2½ mdr var vi en uge til Mascot træf (bil træf) og der var hellere ingen ting, og der var fuld musik og glade dage en hel uge.. Vi boede bare lidt væk fra det store telt og så var vi ved hende når hun skulle sove..
Så jeg synes sagtens du kan tage med, og om ikke andet, så kan du jo tage hjem hvis kæden hopper helt af..
Go fest.. 
Anmeld