forlovelsesfest for 300 folk bekymret for bebsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.446 visninger
48 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

dollygirl

hey piger har brug for jeres hjælp.. jeg skal til min søsters kæmpe fest på lørdag og er bekymret for den lille på 2 måneder ..

jeg er bange for folk vil løfte ham hele tiden og der er højt musik og alt for mange folk .. kan det påvirke den lille

hvordan kan jeg få folk væk fra ham , hvad skal jeg gør eller sige ..

og jeg ammer , er der nogen som har prøvet at malke ud uden pumpe bar for en aften .. gode råd modtages tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

SpunkenJo

Ganske simpelt siger du bare NEJ!

Du er mor, du bestemmer.

Mht. Larm osv så er de smp nogle seje nogle og tager altså ikke skade af at være med. Og ellers kan farmand og dig jo bare skiftes til at gå en lille tur væk fra det hele. (det kan man også bare selv have brug for....)

Tillykke med søs, og go fest

Anmeld

13. januar 2011

sofia88

Har ingen gode råd, men tror sgu ikke at jeg ville tage mit kun 2 måneder gamle barn med til sådan en stor fest 

Anmeld

13. januar 2011

dollygirl

SpunkenJo skriver:

Ganske simpelt siger du bare NEJ!

Du er mor, du bestemmer.

Mht. Larm osv så er de smp nogle seje nogle og tager altså ikke skade af at være med. Og ellers kan farmand og dig jo bare skiftes til at gå en lille tur væk fra det hele. (det kan man også bare selv have brug for....)

Tillykke med søs, og go fest

ja det nemlig min søsters fest så jeg skal være på hele tiden ..  tak

Anmeld

13. januar 2011

dollygirl

sofia88 skriver:

Har ingen gode råd, men tror sgu ikke at jeg ville tage mit kun 2 måneder gamle barn med til sådan en stor fest 

årh hvad skal jeg så gør ... det min søster

Anmeld

13. januar 2011

SpunkenJo

lillepuller skriver:

ja det nemlig min søsters fest så jeg skal være på hele tiden ..  tak

Mht amning og udmalkningen et det vigtigste bare at du finder et roligt sted.

Har aldrig malket ud uden min elektriske pumpe... Men for en aften går det nok med den med rugbrødsmotoren

Og folk har bare at respektere når du siger nej, og kan de ikke finde ud af det, må du jo skrue lidt op for intensiteten i stemmen

Go fest

Anmeld

13. januar 2011

dollygirl

SpunkenJo skriver:

Mht amning og udmalkningen et det vigtigste bare at du finder et roligt sted.

Har aldrig malket ud uden min elektriske pumpe... Men for en aften går det nok med den med rugbrødsmotoren

Og folk har bare at respektere når du siger nej, og kan de ikke finde ud af det, må du jo skrue lidt op for intensiteten i stemmen

Go fest

ja vil prøve , synes pumpe er bare dyrt .. øv .. jo tak

Anmeld

13. januar 2011

birthee

Altså hvis nu du tager med, men ikke er med til hele festen, så har du jo været der??? Selv om du så vælger at være der til hele festen, så er manden der jo til at tage over, så du kan være på...

Jeg ville nok vælge at være der nogle timer, se hvordan lillemanden tager det, og så tage den derfra... Det kunne jo være en mulighed at undersøge om der ikke var et lille lokale, hvor lillemanden kunne sove i barnevognen, og så med en babyalarm???

Anmeld

13. januar 2011

SpunkenJo

sofia88 skriver:

Bare fordi man har fået baby er det ikke det samme som at isolere sig fra resten af omverdenen.

Ingen tvivl om at den lille ny vil blive verdens centrum, men søsters forlovelsesfest skal man da med til

Tillykke med din i maven

Anmeld

13. januar 2011

dollygirl

birthee skriver:

Altså hvis nu du tager med, men ikke er med til hele festen, så har du jo været der??? Selv om du så vælger at være der til hele festen, så er manden der jo til at tage over, så du kan være på...

Jeg ville nok vælge at være der nogle timer, se hvordan lillemanden tager det, og så tage den derfra... Det kunne jo være en mulighed at undersøge om der ikke var et lille lokale, hvor lillemanden kunne sove i barnevognen, og så med en babyalarm???

altså han sover godt når der er larm .. men  jeg vil sikker på om det er dårligt for den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.