forlovelsesfest for 300 folk bekymret for bebsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

oo

Jep, du må simpelthen sige NEJ og BASTA jeg har dog selv lidt samme bekymring omkring en fest ganske snart og jeg har derfor tænkt mig at bære Sol i hendes vikle, så KAN folk simpelthen ikke bare tage hende genialt, hvis du spør mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

TbCp

Kan du måske have ham i en slynge så han ligger tæt på dig og lidt skjult samtidig med?

Anmeld

13. januar 2011

jannebjerre

lillepuller skriver:

årh hvad skal jeg så gør ... det min søster

Ja det er din søster - men men men dit barn er altså vigtigst!!!
Tag derhen en time eller to og så ellers hjem med lille bebs

Anmeld

13. januar 2011

morethanperfect

Da Oscar var 14 dage var han med til 50 års fødselsdag .. Det tog han altså helt fint .. Og sagde nej til dem der ville holde , for det blev for meget hvis alle de folk skulle holde ham .. 

Mht. at malke ud i hånden .. Jeg syns det er det nemmeste ! Jeg kunne slet ikke fatte den der pumpe

God fest

Anmeld

13. januar 2011

2721

Har ingen gode råd med hvad du skal gøre i forhold til min mening. Men jeg ville ALDRIG gøre det. Jeg ved godt det er din søster og det er virkelig surt, men ville blive hjemme med mit lille barn. Jeg har måtte gå glip af rigtig meget pågrund af vores den lille. Og ja det er surt men jeg ville aldrig byde mit barn det.
Men igen er jeg måske for "hys" i andres øjne.

Men håber du finder en god løsning for dig/jer

Knus

Anmeld

13. januar 2011

dollygirl

morethanperfect skriver:

Da Oscar var 14 dage var han med til 50 års fødselsdag .. Det tog han altså helt fint .. Og sagde nej til dem der ville holde , for det blev for meget hvis alle de folk skulle holde ham .. 

Mht. at malke ud i hånden .. Jeg syns det er det nemmeste ! Jeg kunne slet ikke fatte den der pumpe

God fest

ih godt .. ja hader bare svigerforældre .. de spørger ikk men siger bare giv mig ham , hvad skal man svare ,,

hvornår malkede du så , for føler der kommer meget lidt ud når jeg gør

Anmeld

13. januar 2011

birthee

lillepuller skriver:

altså han sover godt når der er larm .. men  jeg vil sikker på om det er dårligt for den lille

det er da nok ikke det optimale - personligt ville jeg tage med et par timer, og så tage hjem derefter... Men hvis mit lille barn faldt i søvn, og tog et par timer på øjet, ville jeg nok blive lidt længere... Er der forresten en grund til du skal malke ud??? Om du ikke "bare" kan amme ham - det giver da nok mere tryghed for ham...

Anmeld

13. januar 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

Jep, du må simpelthen sige NEJ og BASTA jeg har dog selv lidt samme bekymring omkring en fest ganske snart og jeg har derfor tænkt mig at bære Sol i hendes vikle, så KAN folk simpelthen ikke bare tage hende genialt, hvis du spør mig

Gud ja, god ide! Tak for den

Anne - som skal til 3 konfirmationer med bebs på 1½-2 mdr. til foråret...

Anmeld

13. januar 2011

2721

lillepuller skriver:

ih godt .. ja hader bare svigerforældre .. de spørger ikk men siger bare giv mig ham , hvad skal man svare ,,

NEJ

Anmeld

13. januar 2011

morethanperfect

lillepuller skriver:

Jeg kender det godt ! Bare forklar at der er for mange mennesker lige den dag , og de altid har muligheden for og holde og nusse ?

Ehm , det gjorde jeg bare når jeg lige skulle bruge det ... Der kommer meget lidt ud ja , men jo mere du gør det , jo mere kommer der ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.