forlovelsesfest for 300 folk bekymret for bebsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

sofia88

SpunkenJo skriver:

Kan godt forstå din tanke, men vent til bebs kommer

Måske har man både lyst til at vise stjernen frem ligesom man gerne vil beskytte den

Klap til maven

Det har du helt ret i  Men jeg ved at jeg ikke vil tage min to måneder gamle baby med til en fest hvor der 300 mennesker. 

Taaak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Pige2009

SpunkenJo skriver:

Ganske simpelt siger du bare NEJ!

Du er mor, du bestemmer.

Mht. Larm osv så er de smp nogle seje nogle og tager altså ikke skade af at være med. Og ellers kan farmand og dig jo bare skiftes til at gå en lille tur væk fra det hele. (det kan man også bare selv have brug for....)

Tillykke med søs, og go fest

Jeg er helt enig. Han tager ikke skade af en enkelt fest. Hvorfor vil du malke ud? Kan du ikke bare amme under festen?

Anmeld

13. januar 2011

ønskebørn74

lillepuller skriver:

hey piger har brug for jeres hjælp.. jeg skal til min søsters kæmpe fest på lørdag og er bekymret for den lille på 2 måneder ..

jeg er bange for folk vil løfte ham hele tiden og der er højt musik og alt for mange folk .. kan det påvirke den lille

hvordan kan jeg få folk væk fra ham , hvad skal jeg gør eller sige ..

og jeg ammer , er der nogen som har prøvet at malke ud uden pumpe bar for en aften .. gode råd modtages tak

Her kan du få en ok pumpe helt ned til 50kr..

http://www.dba.dk/soeg/?soeg=brystpumpe&sort=price

Anmeld

13. januar 2011

SpunkenJo

sofia88 skriver:

Det har du helt ret i  Men jeg ved at jeg ikke vil tage min to måneder gamle baby med til en fest hvor der 300 mennesker. 

Taaak 

Jeg har måttet æde mange ord jeg har sagt under min graviditet. Alting ændrer sig når den lille kommer. Det er hulens svært at tage stilling til hva man konkret vil gøre og ikke gøre i specifikke situationer

Men noget man eltid kan sige er, at man finder altid den bedste løsning for hele familien

- de behøver ikke være pakket ind i bobleplast..

Min søn var til 60 års fødselsdag 1,5 times kørsel væk og vi boede på hotel. Det var aldeles problemfrit selvom drengen egentlig skulle ha ligget i maven på det tidspunkt.... (født 32+1, og var til fest 38+1)

Han sov, blev ammet, sov, ammet sov lidt igen og ammet en gang til

Det hele går ikke i stå, bare fordi der kommer en baby

Anmeld

13. januar 2011

SpunkenJo

Baagøe skriver:

Jeg er helt enig. Han tager ikke skade af en enkelt fest. Hvorfor vil du malke ud? Kan du ikke bare amme under festen?

Jeg undrer mig egentlig også over hvorfor der skal malkes ud?

- og nej! Livet går ikke i stå selvom man (til tider) blir en smule handicappet

Anmeld

13. januar 2011

sofia88

SpunkenJo skriver:

Jeg har måttet æde mange ord jeg har sagt under min graviditet. Alting ændrer sig når den lille kommer. Det er hulens svært at tage stilling til hva man konkret vil gøre og ikke gøre i specifikke situationer

Men noget man eltid kan sige er, at man finder altid den bedste løsning for hele familien

- de behøver ikke være pakket ind i bobleplast..

Min søn var til 60 års fødselsdag 1,5 times kørsel væk og vi boede på hotel. Det var aldeles problemfrit selvom drengen egentlig skulle ha ligget i maven på det tidspunkt.... (født 32+1, og var til fest 38+1)

Han sov, blev ammet, sov, ammet sov lidt igen og ammet en gang til

Det hele går ikke i stå, bare fordi der kommer en baby

I know, men det er en fest med mange mennesker. Jeg har det ikke for godt i så store selskaber, så ville nok alligevel aldrig komme til sådan en stor fest. 

Men HVIS jeg gjorde/skulle, så ville jeg ikke tage mit barn med  Men vi er jo også forskellige allesammen 

Vil dog give dig ret i at man nok må æde mange ord, det kommer jeg helt sikkert også til. Men nogle ting, står jeg fast ved & sådan bliver det 

Anmeld

13. januar 2011

SpunkenJo

sofia88 skriver:

I know, men det er en fest med mange mennesker. Jeg har det ikke for godt i så store selskaber, så ville nok alligevel aldrig komme til sådan en stor fest. 

Men HVIS jeg gjorde/skulle, så ville jeg ikke tage mit barn med  Men vi er jo også forskellige allesammen 

Vil dog give dig ret i at man nok må æde mange ord, det kommer jeg helt sikkert også til. Men nogle ting, står jeg fast ved & sådan bliver det 

Hvis du i forvejen ikke selv bryder dig om at være i store forsamlinger er jeg helt med på du ikke vil gøre det. Men så er det en kombi, og nok mest fordi du ikke ville ha gjort det uanset babys alder måske??

De forestillinger man har inden baby er skægge at kigge tilbage på bagefter. (jeg får ihvertfald et godt grin over mig selv nu og da )

Anmeld

13. januar 2011

sofia88

SpunkenJo skriver:

Hvis du i forvejen ikke selv bryder dig om at være i store forsamlinger er jeg helt med på du ikke vil gøre det. Men så er det en kombi, og nok mest fordi du ikke ville ha gjort det uanset babys alder måske??

De forestillinger man har inden baby er skægge at kigge tilbage på bagefter. (jeg får ihvertfald et godt grin over mig selv nu og da )

Ja, det er nok lidt en blanding. Men også det at jeg synes det er synd for sådan en lille størrelse at skulle med til SÅ stor en fest med så utrolig mange mennesker. Selvom de slet ikke tager skade af det 

Men nok også det at skulle til sådan en fest, handler om dem der skal giftes (lige i det tilfælde ts skriver om) Og så ville jeg ikke synes det var fedt at have min lille baby med. 

Nok lidt skørt, but i can't help it 

Ja du har helt ret tror jeg, skal helt sikkert os nok få nogle gode grin på over mig selv når Liva engang er kommet til Verden. Sådan nogle gravide kvinder, jamen vi er sku ikke helt "raske" altid 

Anmeld

13. januar 2011

SpunkenJo

sofia88 skriver:

Ja, det er nok lidt en blanding. Men også det at jeg synes det er synd for sådan en lille størrelse at skulle med til SÅ stor en fest med så utrolig mange mennesker. Selvom de slet ikke tager skade af det 

Men nok også det at skulle til sådan en fest, handler om dem der skal giftes (lige i det tilfælde ts skriver om) Og så ville jeg ikke synes det var fedt at have min lille baby med. 

Nok lidt skørt, but i can't help it 

Ja du har helt ret tror jeg, skal helt sikkert os nok få nogle gode grin på over mig selv når Liva engang er kommet til Verden. Sådan nogle gravide kvinder, jamen vi er sku ikke helt "raske" altid 

Jeg tror faktisk man kan sidestille både det at være forelsket og gravid med at være sindsyg

Så ja, hormoner kan gøre een lidt småtosset

Anmeld

13. januar 2011

sofia88

SpunkenJo skriver:

Jeg tror faktisk man kan sidestille både det at være forelsket og gravid med at være sindsyg

Så ja, hormoner kan gøre een lidt småtosset

Sindsyg må være det helt rette ord 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.