forlovelsesfest for 300 folk bekymret for bebsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

dollygirl

birthee skriver:

det er da nok ikke det optimale - personligt ville jeg tage med et par timer, og så tage hjem derefter... Men hvis mit lille barn faldt i søvn, og tog et par timer på øjet, ville jeg nok blive lidt længere... Er der forresten en grund til du skal malke ud??? Om du ikke "bare" kan amme ham - det giver da nok mere tryghed for ham...

ja måske er det en god ide at jeg ammer den aften ..

hvad nu hvis han slet ikk sover , betyder det så han har ikk godt tilpas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

sofia88

SpunkenJo skriver:

Bare fordi man har fået baby er det ikke det samme som at isolere sig fra resten af omverdenen.

Ingen tvivl om at den lille ny vil blive verdens centrum, men søsters forlovelsesfest skal man da med til

Tillykke med din i maven

Siger overhovedet heller ikke man skal isolere sig Men blot at JEG ikke ville tage min baby med til sådan en stor fest

Taak 

Anmeld

13. januar 2011

sofia88

lillepuller skriver:

årh hvad skal jeg så gør ... det min søster

bare fordi jeg ikke ville tage min baby med, betyder det ikke at du ikke kan gøre det

Anmeld

13. januar 2011

birthee

lillepuller skriver:

ja måske er det en god ide at jeg ammer den aften ..

hvad nu hvis han slet ikk sover , betyder det så han har ikk godt tilpas

Hvis han har svært ved at falde i søvn / finde ro, så ville jeg tage hjem med det samme... Han er trods alt stadig så lille, så han godt kan blive urolig/ked af det, hvis der er for mange der slæber rundt på ham... Så gør det klart at det er dig og manden der har ham, og hold fast ved det!!! Hvis det så er han falder i søvn i barnevognen, så hæng en stofble over kalechen, så den skærmer ham lidt - det afholder nogle gange folk fra at gå hen og dikke-dikke eller lige skulle se om han sov... Og vær obs på når han siger noget - så andre ikke render og tage ham op osv...

Men jeg ville helt klart amme den aften - det giver mest tryghed - bare find et sted med ro, så der ikke står en bedstemor og kigger med over skulderen...

Anmeld

13. januar 2011

ekzunz

Jeg ville altså bare tage afsted, se hvordan det går og hvis han skal ammes, må du finde et roligt sted at amme ham, og hvis der er for mange der vil holde, så må du jo sige nej.  Selv om der kommer 300 mennesker vil der nok være nogle rolige hjørner hvor du kan hygge om den lille. Og ellers er en bæresele/slynge da en rigtig god ting at have med i bagagen.

Anmeld

13. januar 2011

Vingummien

Lyder da næsten som en helt kongelig forlovelses fest med alle de mennesker.

Jeg var ikke taget afsted med mit barn i den alder, tro ikke engang jeg var nu og han er 2½ når der er så mange mennesker

Anmeld

13. januar 2011

Alberts/

jeg ville ikk selv tage med selvom det var min søster men jo bare mit valg(:

men kan du ikk bare være der et par timer og så tage hjem, eller put den lille i en slynge hvis du har sådan en?

Anmeld

13. januar 2011

Fru Nielsen

Jeg ville komme til spisningen også ville jeg tage hjem igen.... Det ville alle kunne forstå!  Og du føler du har været der!

Anmeld

13. januar 2011

Maise

evt. sætte ham i en bæresele så han er tæt på dig og ja så ville jeg nok også skiftes til at gå lidt med ham en tur. det kunne jo også være nogen andre der er tæt på dig der hjælper med at gåe n tur med ham i barnevognen. og sig fra, for folk har ingen hæmninger og fatter ikke at de bare skal lade en være.

Anmeld

13. januar 2011

SpunkenJo

sofia88 skriver:

Siger overhovedet heller ikke man skal isolere sig Men blot at JEG ikke ville tage min baby med til sådan en stor fest

Taak 

Kan godt forstå din tanke, men vent til bebs kommer

Måske har man både lyst til at vise stjernen frem ligesom man gerne vil beskytte den

Klap til maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.