Hvornår kan børn selv tage toget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Aves.

victoria2008 skriver:

Så det skal du bare gøre Er det hver 14. dag, eller? Så skal du jo nok have 10-turskort til dem... Er det egentlig ikke kun det ene barn der skal have det, og den anden kommer med gratis, eller hvordan er det nu?

Jo, tror jeg der er noget om...men man kan vidst ikke få de der ti turs klippe kort mere...synes jeg at de sagde...Ja, det er bare hver 14. dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

afrobabies

Eva. skriver:

Jo, tror jeg der er noget om...men man kan vidst ikke få de der ti turs klippe kort mere...synes jeg at de sagde...Ja, det er bare hver 14. dag...

Det må du lige have undersøgt, så det bliver gjort så billigt, som muligt

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

victoria2008 skriver:

Det må du lige have undersøgt, så det bliver gjort så billigt, som muligt

Ja..præcis..men tror vi skal dele..min søn giver 16 kr hver vej...den store når han tager den tur..

Anmeld

13. januar 2011

Nemesis

Er helt sikker på de sagtens kan tage toget selv. :-)

Det er så lille en tur.
Man kan sagtens få klippekort. Børneklippekort gælder op til de bliver 16 år.
Desværre er børn kun gratis i følge med en voksen, så begge ungerne skal bruge et klip.

:-) Sisse

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

ladydan1 skriver:

Er helt sikker på de sagtens kan tage toget selv. :-)

Det er så lille en tur.
Man kan sagtens få klippekort. Børneklippekort gælder op til de bliver 16 år.
Desværre er børn kun gratis i følge med en voksen, så begge ungerne skal bruge et klip.

Ok...mærkeligt for det kunne jeg ikek da jeg spurgte til Jeppe hernede for en måned siden...det er et andet kort de kan få hvor man sætter penge på, klippekort findes ikke mere, hernede i hvert fald..

Anmeld

13. januar 2011

wamse

Eva. skriver:

Ok...mærkeligt for det kunne jeg ikek da jeg spurgte til Jeppe hernede for en måned siden...det er et andet kort de kan få hvor man sætter penge på, klippekort findes ikke mere, hernede i hvert fald..

Det kunne man heller ikke købe i Haderslev mere, men i stedet var det et kort, hvor man så indsatte penge på, og så skulle man bruge det i bussen, hvor der blev trukket det beløb fra som turen kostede

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

wamse skriver:

Det kunne man heller ikke købe i Haderslev mere, men i stedet var det et kort, hvor man så indsatte penge på, og så skulle man bruge det i bussen, hvor der blev trukket det beløb fra som turen kostede

Ja, nemlig...det var bare så bøvlet at lave..eller det krævede billede osv så det fik jeg ikke lige lavet til den store..bare øv de ikke har det kort, det var så nemt...

Anmeld

13. januar 2011

Nemesis

Eva. skriver:

Ja, nemlig...det var bare så bøvlet at lave..eller det krævede billede osv så det fik jeg ikke lige lavet til den store..bare øv de ikke har det kort, det var så nemt...

vildt! min søn har lige købt et, men måske vi bare ikke er så hurtige her i det nordlige sjælland.

Anmeld

13. januar 2011

SSL

Min søs og jeg kørte altid alene i tog, for at besøge vores storebror i Svenborg, min mor var så kvik, at hun lige skrev hendes og min brors tlf numre med tusch, på hver arm af os - dengang var mobiler ikke så in som idag, så det var på armen, så var numrene markeret på os, i tilfælde af det pludselig stod to forvirrede børn på en station

Jeg ville nok selv, som forsigtigheds-mor skrive mit nummer på deres arm, når de skal alene afsted

Alt held og lykke med det

Anmeld

13. januar 2011

wamse

Eva. skriver:

Man skulle så ikke bruge billed i Haderslev, for kan da godt forstå du synes det er bøvlet.

Din eks skal betale halvdelen af transportudgifterne ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.