Hvornår kan børn selv tage toget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Aves.

wamse skriver:

Man skulle så ikke bruge billed i Haderslev, for kan da godt forstå du synes det er bøvlet.

Din eks skal betale halvdelen af transportudgifterne ikke?

Jo, det mener jeg...s¨å kan han jo evt betale det ene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Aves.

ladydan1 skriver:

vildt! min søn har lige købt et, men måske vi bare ikke er så hurtige her i det nordlige sjælland.

:-) Sisse

Eller også har I bare fundet ud af at det er bedst med klippekort..

Anmeld

13. januar 2011

Nemesis

Eva. skriver:

Eller også har I bare fundet ud af at det er bedst med klippekort..

hihihi ja måske.

Hvordan går det ellers?? Hvor langt er du kommet med huset? Og blev den store så hos mormor og morfar?

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

ladydan1 skriver:

hihihi ja måske.

Hvordan går det ellers?? Hvor langt er du kommet med huset? Og blev den store så hos mormor og morfar?

Åh, søde... det går så godt...jeg har lige fået godkendt praktikken på tre mdr. kun, mod de 6 det normalt er og jeg er bare faldet godt til dernede...er endda opfordret til at søge en stilling dernede, så det er jo dejligt.

Drengene de trives og jeg glæder mig så meget til jeg fra næste måned ikke er så fattig mere, har væfret så hårdt et halvt år, men nu er det snart over.

Min stue mangler stadig lamper og tapet på endevæggen...mit køkken er snart klart, der skal også lidt tapet og så er jeg ved at få gjort klar til vaskemaskine, tørrer og opvasker..så det hele går i den rigtige retning selvom det går langsomt...men jeg er såglad for jeg kom væk dernede fra...føler mig virkelig som et nyt menneske..

Og jeppe har sovet her siden jeg skrev den tråd dengang...sjovt nok...da jeg fik styr på nettet og tv og hans værelse fik varme, så var det her han ville være...og jeg kan mærke han er så glad..

Hvordan har du det..

Anmeld

13. januar 2011

Nemesis

Eva. skriver:

Åh, søde... det går så godt...jeg har lige fået godkendt praktikken på tre mdr. kun, mod de 6 det normalt er og jeg er bare faldet godt til dernede...er endda opfordret til at søge en stilling dernede, så det er jo dejligt.

Drengene de trives og jeg glæder mig så meget til jeg fra næste måned ikke er så fattig mere, har væfret så hårdt et halvt år, men nu er det snart over.

Min stue mangler stadig lamper og tapet på endevæggen...mit køkken er snart klart, der skal også lidt tapet og så er jeg ved at få gjort klar til vaskemaskine, tørrer og opvasker..så det hele går i den rigtige retning selvom det går langsomt...men jeg er såglad for jeg kom væk dernede fra...føler mig virkelig som et nyt menneske..

Og jeppe har sovet her siden jeg skrev den tråd dengang...sjovt nok...da jeg fik styr på nettet og tv og hans værelse fik varme, så var det her han ville være...og jeg kan mærke han er så glad..

Hvordan har du det..

ai hvor dejligt!

Det hele der bare flasker sig. Det sidste skal nok komme.

Det må være en kæmpe befrielse og du må da have en følelse af sejr med et "YES jeg kan" på toppen :-)(det bør du i hvertfald)

Sjovt at Jeppe så alligevel var klar, men det viser vel at han er rigtig teen, at det er tv og nettet der skal fungere :-)

Glæder mig til at se billeder af det hele.

Anmeld

13. januar 2011

Fru Nielsen

Hvis du og drengene har mod på at det er sådan det skal foregå, så syntes jeg helt sikkert godt de kan gøre det.....

Så lige et sted at du skrev at du ville gå ind i toget og afl dem... Pas på med det, dørene lukker så pokkers hurtig, at man ofte ikke kan nå ud igen... har jeg set op til flere gøre når de har sku afl børn i toget!!  Er bare sååå træls at have bilen stående i tomgang på p-pladsen og vupti man køre med toget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.