Hvornår kan børn selv tage toget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Pia.

Pia. skriver:

Ja det er nok det bedste - tænk hvis en "morfar" havde overmandet den kære R !!!! ....

læses med et smil ikk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

afrobabies

Eva. skriver:

Lige netop og den ville jeg nok være nervøs ved hver gang....men tror jeg ville chekke inden jeg satte dem på toget så ikke der er nogle misforståelser og han ikke stod der..

Men måske du lige skal køre med de første par gange, så ungerne også føler sig helt sikre på det Rødderne har det med at kunne påtage sig mere ansvar end man lige regner med

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

Pia. skriver:

Ja det er nok det bedste - tænk hvis en "morfar" havde overmandet den kære R !!!! ....

Ja.. eller han troede det var senere...eller ja, hvad ved jeg...det ville bare være så skidt hvis de stod der..

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

victoria2008 skriver:

Men måske du lige skal køre med de første par gange, så ungerne også føler sig helt sikre på det Rødderne har det med at kunne påtage sig mere ansvar end man lige regner med

Ja, det har jeg også oplevet og de "vokser" ved det..

Anmeld

13. januar 2011

Pia.

Eva. skriver:

Ja...ser et eller andet med en sindsyg pædofil og mine unger hevet ind på et toilet.. men altså, den anden vej rundt, det er 10 min. og ingen stop...synes det er svært...

uha ja... ej mon dog ...bare med at finde en vogn hvor der sidder en sød ældre dame eller en mor med børn... måske man falder i snak med nogen der skal samme vej... - så de kan sidde med dem på turen... men syntes uden tvivl du skulle tage med de første gange - så finder du hurtigt ud af hvordan det går...

Anmeld

13. januar 2011

Pia.

Eva. skriver:

Ja.. eller han troede det var senere...eller ja, hvad ved jeg...det ville bare være så skidt hvis de stod der..

Det skal de bare IKKE... Han har bare at være der ... inden toget kommer ind...

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

Eva. skriver:

Ja, det har jeg også oplevet og de "vokser" ved det..

Ja, og bliver rent faktisk stolte og glade over at man viser dem den tillid, så du kan nok slå flere fluer med et smæk, både lade dem tage styringen og du slipper for den akavede aflevering af unger

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

Pia. skriver:

Det skal de bare IKKE... Han har bare at være der ... inden toget kommer ind...

Ja, det er jo det....åh, det er sgu svært når man ikke kan være der hele tiden...måske jeg bare skulle vente til Konrad er startet skole og får styr på sine udtale problemer...men ville klart tage med de første gange når og hvis det er...

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

victoria2008 skriver:

Ja, og bliver rent faktisk stolte og glade over at man viser dem den tillid, så du kan nok slå flere fluer med et smæk, både lade dem tage styringen og du slipper for den akavede aflevering af unger

Ja, det ville være en blidere måde for drengene, det er jeg helt sikker på..

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

Eva. skriver:

Ja, det ville være en blidere måde for drengene, det er jeg helt sikker på..

Så det skal du bare gøre Er det hver 14. dag, eller? Så skal du jo nok have 10-turskort til dem... Er det egentlig ikke kun det ene barn der skal have det, og den anden kommer med gratis, eller hvordan er det nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.