Hvornår kan børn selv tage toget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.582 visninger
55 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Aves.

Ved godt det er svært at sige, da alle børn er forskellige...men jeg kom til at sidde og tænke på at det ville være en god måde at sætte mine børn på toget når de skulle til deres far.

Men hvornår mener i børn er store nok til det....mine drenge er meget fornuftige og rolige børn og vant til at tage hensyn og passe på hinanden...men hvornår tænker I?

De er pt 8 år og 5 år til marts..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

betski

Eva. skriver:

Ved godt det er svært at sige, da alle børn er forskellige...men jeg kom til at sidde og tænke på at det ville være en god måde at sætte mine børn på toget når de skulle til deres far.

Men hvornår mener i børn er store nok til det....mine drenge er meget fornuftige og rolige børn og vant til at tage hensyn og passe på hinanden...men hvornår tænker I?

De er pt 8 år og 5 år til marts..

Hvor langt skal de køre og er der skift?

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

duddi. skriver:

Hvor langt skal de køre og er der skift?

Åh ja.. nej, der er ikke skift og ingen stop, det er første station de skal af på og det tager 10 min.

Anmeld

13. januar 2011

betski

Eva. skriver:

Åh ja.. nej, der er ikke skift og ingen stop, det er første station de skal af på og det tager 10 min.

Hvis de begge gerne vil og evt får en mobil med sig, kan jeg ikke se noget galt i at lade dem prøve

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

duddi. skriver:

Hvis de begge gerne vil og evt får en mobil med sig, kan jeg ikke se noget galt i at lade dem prøve

Ok..allerede.. åh ha...jamen, måske de bare skal prøve det...har ikek talt meget med dem, men ville bare være nemt for både faderen og mig og også for børnene, at lande lige nede ved ham, da han ikke har en bil....og så behøver vi ikke den der afleveringssituation, som jeg ikke finder særlig hensigtsmæssig for børnene.

Anmeld

13. januar 2011

betski

Eva. skriver:

Ok..allerede.. åh ha...jamen, måske de bare skal prøve det...har ikek talt meget med dem, men ville bare være nemt for både faderen og mig og også for børnene, at lande lige nede ved ham, da han ikke har en bil....og så behøver vi ikke den der afleveringssituation, som jeg ikke finder særlig hensigtsmæssig for børnene.

Nemlig, du undgår at skal se ham og der kommer dermed ikke nogle ubehageligt afleverings situationer. Tror også det er fint at de ikke bliver afleveret fra den ene til den anden. Sådan er det i hvert fald for min datter. Men er de begge friske på det, kan jeg ikke se, hvorfor I skal vente. Det er jo ikke specielt langt de skal

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

duddi. skriver:

Nemlig, du undgår at skal se ham og der kommer dermed ikke nogle ubehageligt afleverings situationer. Tror også det er fint at de ikke bliver afleveret fra den ene til den anden. Sådan er det i hvert fald for min datter. Men er de begge friske på det, kan jeg ikke se, hvorfor I skal vente. Det er jo ikke specielt langt de skal

Nej og han går jo ind i toget og henter dem og jeg det samme den anden vej...altså nu når de afleveres er det meget hurtigt og uden jeg har kontakt,så tror også det med toget ville være meget bedre...det vil jeg tale med drengene om, så tror jeg sgu vi prøver det, hvis alle er indforstået..

Anmeld

13. januar 2011

LRJ

Min venindes kærestes datter på 8 tager toget på 3,5 time hveranden weekend - dog med børneguide  

men tror os godt de kan klare turen på 10 min hvis den store får en mobil med

Anmeld

13. januar 2011

slettet_7530

Med en fornuftig 8-årige tror jeg sagtens jeg ville kunne accepteredet, men lur mig jeg ville stå med moblien i hånend og vente på at smsen tikkede ind

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

Lone H. skriver:

Min venindes kærestes datter på 8 tager toget på 3,5 time hveranden weekend - dog med børneguide  

men tror os godt de kan klare turen på 10 min hvis den store får en mobil med

Ja, der er nemlige mange der gør det...men ok, her er der ingen der passer på dem, men bare de ved de skal sidde hvor de bliver sat, ikke gå med nogen eller gå fra hinanden og har mobil med...jeg tror de skal prøve det. Har lieg spurgt den lille, han bliver meget køresyg og spurgte om det var hurtigere...det er det jo og så bliver han ikke køresyg...ihh, hvorfor har jeg mon ikek tænkt på det før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.