Hvordan gik i igang med fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Gaia

vandet gik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Camillee

Cho skriver:

Da jeg har hørt at det kun er ca. 10% af alle fødende der går igang med at vadnet går, ville jeg lige høre jer hvordan i gik igang, da det er noget der bekymre mig lidt.  Er dog kun i 33+4 så der er noget tid endnu, hihi.

Vandet gik klokken 12.15 fredag, veerene kom lidt over midnat og lørdag morgen klokken 06.53 er han født (:
fødte i uge 34

Anmeld

11. januar 2011

Rosa

Veerne startede som plukveer og blev så kraftigere og regelmæssige på en time, og så ringede vi efter jordmoderen. Fødte 8 dage over tid 

Anmeld

11. januar 2011

JustAnotherName

Det startede med veer ....begge gange.

1 gang gik vandet under presseveerne.

2 gang fik jeg prikket hul på vandet, da jeg følte presse-trang, og fra prikket til jeg havde født, gik der kun 8 minutter!!

Anmeld

11. januar 2011

Mama2980

Første gang startede med veer - de kunne måle dem på ctg, men jeg kunne intet mærke. Først da de kom med 1-2 min. mellemrum kunne jeg mærke dem.

Anden gang gik vandet om morgenen omkring kl. 9.30, men fik først veer (eller kunne først mærke dem) omkring midnat, hvor der igen kun var 1-2 min mellem

Anmeld

11. januar 2011

Mutti2

Cho skriver:

Tusind tak  Håber min fødsel går i gang som din det lyder nemlig til at overskue  

Det var også lige til

Havde en drømme fødsel.

ankom til sygehuset 1½ time efter vandafgang. Tog bussen, og gik noget af vejen, trods ve-storm

1 time og 50 minutter efter ankomsten trak jeg selv mit lille vidunder ud og op i mine arme

altså alt i alt en fødsel på 3 timer og 14 min fra start til slut

Anmeld

11. januar 2011

Mullebergen

Første gang gik vandet 33+1 uden veer og jeg blev sat i gang 34+0 og fødte natten til 34+1

Anden gang gik vandet 36+5 uden veer og jeg blev sat i gang 36+6 og fødte samme dag 

Anmeld

11. januar 2011

Fru.Ø

Ved første barn gik vandet og sønnike blev født 6 timer senere.

Han blev født på terminsdatoen.

Med nr. 2 fik jeg veer og de tog vandet og lillesøster blev født efter 1time og 20 min.

Hun blev født 3 dage før terminsdatoen.

Anmeld

12. januar 2011

Mig med maven

Her gik vandet, og veerne udeblev.

Læs evt min fødselsberetning. Ps. den er meget meget lang!

https://www.baby.dk/debat/45203pi1/foedselsberetninger/min-forsinkede-og-meget-lange-fb-.aspx

Anmeld

12. januar 2011

Lou87

Cho skriver:

Da jeg har hørt at det kun er ca. 10% af alle fødende der går igang med at vadnet går, ville jeg lige høre jer hvordan i gik igang, da det er noget der bekymre mig lidt.  Er dog kun i 33+4 så der er noget tid endnu, hihi.

Kan se der er få der er blevet sat i gang som jeg er...

Suk jeg drømmer om næste gang og prøve at vandet går eller veerne starter af sig selv... Ku jeg godt tænke mig og prøve

Det andet gik bare så stærkt !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.