Hvordan gik i igang med fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Tystys14

Tusind tak for alle jeres svar  synes det er underligt at man hører det kun er 10% der starter fødslen med vandafgang... men her er procent tallet da helt anderledes  det bliver spændene hvordan jeg starter min fødsel når tiden er inde. Nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal forvente hihi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Corn

Første gang 36+0, gik vandet og så kom veerne

Anden gang 38+6 startede med veerne (troede svigermor havde givet mig maveonde)

Tredje gang 37+6 kom veerne snigende

Anmeld

13. januar 2011

Corn

Cho skriver:

Tusind tak for alle jeres svar  synes det er underligt at man hører det kun er 10% der starter fødslen med vandafgang... men her er procent tallet da helt anderledes  det bliver spændene hvordan jeg starter min fødsel når tiden er inde. Nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal forvente hihi.

Har du fået gennemtrumfet din hjemmefødsel??

Anmeld

13. januar 2011

morethanperfect

Vandet gik om aftenen . ventede på veer hele natten men de kom ikke .

Ringede til fg morgenen efter og kom derind og blev sat i gang

Anmeld

13. januar 2011

lucas<3

Cho skriver:

Da jeg har hørt at det kun er ca. 10% af alle fødende der går igang med at vadnet går, ville jeg lige høre jer hvordan i gik igang, da det er noget der bekymre mig lidt.  Er dog kun i 33+4 så der er noget tid endnu, hihi.

jeg har stemt andet..

jeg gik 14 dage over tid og da de ville sætte mig i gang var jeg 2 cm  åben og det fik å hurtigt at de ikke ville gi mig en stik pille så 3 timer efter tog de andet og 6½ time sende fødte jeg

Anmeld

13. januar 2011

Tystys14

Macaab skriver:

Har du fået gennemtrumfet din hjemmefødsel??

Nej har givet efter for kæresten... ville ikke kunne slappe af under fødslen hvis jeg vidste han bekymrede sig, så det med lidt blandede følelser jeg har givet efter, men som jeg har sagt til ham, jeg føder kun på hospitalet, hvis han lover han ikke forlader mig så meget som et minut, (så må han holde sig hihi...)  Har også snakket meget med Jdm og hun synes det er bedst jeg føder på hospitalet, så har føjet mig.

Men så længe han er der, så er det okay.

Anmeld

13. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Begge gange havde jeg veer i ca 4,5 time, så gik vandet og ½ time senere var det hele overstået. Så begge mine fødsler havde samme forløb

Anmeld

13. januar 2011

Alberts/

mit vand gik, 5 min efter kom veerne,  og fra vandet gik til jeg havde født gik der godt og vel 3 timer(;

Anmeld

13. januar 2011

Corn

Cho skriver:

Nej har givet efter for kæresten... ville ikke kunne slappe af under fødslen hvis jeg vidste han bekymrede sig, så det med lidt blandede følelser jeg har givet efter, men som jeg har sagt til ham, jeg føder kun på hospitalet, hvis han lover han ikke forlader mig så meget som et minut, (så må han holde sig hihi...)  Har også snakket meget med Jdm og hun synes det er bedst jeg føder på hospitalet, så har føjet mig.

Men så længe han er der, så er det okay.

Så ved også hvad det er når du skal føde hjemme, når du skal have den næste

Anmeld

14. januar 2011

Tystys14

Macaab skriver:

Så ved også hvad det er når du skal føde hjemme, når du skal have den næste

hihi ja, hvis der bliver en næste. Synes ikke denne graviditet har været helt nem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.