Hvordan gik i igang med fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

oo

Cho skriver:

På den måde  okay. Ved du noget om hvor tit det sker, at man har brug for det?

nej, det ved jeg ikke. jeg ved bare at jeg sad der en uge over tid og var ganske udmattet fordi jeg jo havde veer hver anden-tredie dag uden det nogensinde udviklede sig og så spurgte min jordemoder om hun skulle forsøge med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

oerbaek

1 gang gik vandet først så kom veerne 2 timer efter og ca 32 timer eftet vandet var gået fødte jeg

2 gang gik veerne igang og vandet blev der prikket hul på lige han blev født ca 6 timer efter veerne startede

Anmeld

11. januar 2011

Low

Jeg blev sat igang 42+0, 42+1 og igen 42+2 hvor jeg også fødte. 

Anmeld

11. januar 2011

Mutti2

Da min fødsel gik i gang, mærkede jeg et "plop", og da jeg rejste mig var det vandet der var gået. Efterfulgt af min første ve.  Så der var ingen tvivl fra min side.

Men det var ikke en kæmpe skylle, nærmere en lille siven.

Held og lykke med det kæmpe mirakel der venter dig forude.

knus

Anmeld

11. januar 2011

Tystys14

Milla-Victoria's mor skriver:

Da min fødsel gik i gang, mærkede jeg et "plop", og da jeg rejste mig var det vandet der var gået. Efterfulgt af min første ve.  Så der var ingen tvivl fra min side.

Men det var ikke en kæmpe skylle, nærmere en lille siven.

Held og lykke med det kæmpe mirakel der venter dig forude.

knus

Tusind tak  Håber min fødsel går i gang som din det lyder nemlig til at overskue  

Anmeld

11. januar 2011

NoName

Cho skriver:

Da jeg har hørt at det kun er ca. 10% af alle fødende der går igang med at vadnet går, ville jeg lige høre jer hvordan i gik igang, da det er noget der bekymre mig lidt.  Er dog kun i 33+4 så der er noget tid endnu, hihi.

Vandet gik om onsdagen, men jeg fik ingen veer og blev derfor sat i gang om torsdagen - fødte 39+1.

har stemt vandet gik.

Anmeld

11. januar 2011

Pige2009

Vandet gik og så fødte jeg under 6 timer senere

Anmeld

11. januar 2011

Tystys14

noname skriver:

Vandet gik om onsdagen, men jeg fik ingen veer og blev derfor sat i gang om torsdagen - fødte 39+1.

har stemt vandet gik.

Ok.

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Jeg skrev vandet gik, men stadig i 3 dage blev jeg sat igang med stik piller for mine veer startede ikke

Anmeld

11. januar 2011

millapigen

stem andet..... fik nemlig planlagt kejsersnit da han vendte forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.