farvel spire :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

camillahej

TinaMajdah91Juel skriver:

fik idag en smule blødning ikke ret meget men nok til at jeg skulle scannes det hun ser er en livmoder der svinder ind og meget lille foster der ligger, men er dødt får at vide at jeg nu skal ta nogen piller som renser ud og lign er virkelig så ked af det og meget smadret kan slet ikke beskrive det hulk nåede lige 10+5

det dælme synd for jer. er ked af det på jeres vegne så må i prøve igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Muffinmus

TinaMajdah91Juel skriver:

de siger at min er så lille at den sikkert allerede har været død i uge 4 så har rendt i rigtig mange uger og troet jeg var gravid - hvilket jeg selvfølgelig os var, men med et dødt embryon**

Jamen sådan er det desværre, man går i sin bedste tro om at alt er godt, for testen var jo positiv og man har jo ømme bryster og føler sig jo gravid, kroppen tror jo også stadig den er gravid, derfor den ikke selv aboterer det.

Har været igennem både en MA og SA og foretrækker til enhver tid en SA, lort at se alt det blod osv, men så ved man da hvad klokken er slået i stedet for at gå rundt på den lyserøde sky og så blive skudt ned derfra til en scanning.

Kan kun sige jeg føler med dig, ved hvad du skal igennem.Men tro på at det er din tur næste gang, har været gravid 4 gange men har kun 2 sunde børn og de er helt sikkert det hele værd til sidst, selv om man er opgivende lige nu.

Anmeld

11. januar 2011

JuelZ

MariaE skriver:

Jamen sådan er det desværre, man går i sin bedste tro om at alt er godt, for testen var jo positiv og man har jo ømme bryster og føler sig jo gravid, kroppen tror jo også stadig den er gravid, derfor den ikke selv aboterer det.

Har været igennem både en MA og SA og foretrækker til enhver tid en SA, lort at se alt det blod osv, men så ved man da hvad klokken er slået i stedet for at gå rundt på den lyserøde sky og så blive skudt ned derfra til en scanning.

Kan kun sige jeg føler med dig, ved hvad du skal igennem.Men tro på at det er din tur næste gang, har været gravid 4 gange men har kun 2 sunde børn og de er helt sikkert det hele værd til sidst, selv om man er opgivende lige nu.

jeg vil faktisk ikke engang kalde mig opgivende, men har skyldfølelse uden grund.. jeg vil rigtig gerne bare op på hesten igen men jeg skal jo lige "hele" inden og have en mens helst inden jeg bliver gravid igen og er da godt klar over at jeg næste gang nok tager til forskellige scanninger som man betaler for - tryghedsscanning o.lign, så jeg evt ikke når at gå så længe med et dødt embryon igen... for hold da op hvor var det hårdt at se på skærmbilledet øvbøv.. men altså jeg håber bare at jeg snart kommer så meget op igen, selvom jeg ik føler mig opgivende... jeg er kun rigtig ked af det over det, og over at man ik kunne mærke det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.