farvel spire :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Laulund87

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

SussieThyssen

TinaMajdah91Juel skriver:

fik idag en smule blødning ikke ret meget men nok til at jeg skulle scannes det hun ser er en livmoder der svinder ind og meget lille foster der ligger, men er dødt får at vide at jeg nu skal ta nogen piller som renser ud og lign er virkelig så ked af det og meget smadret kan slet ikke beskrive det hulk nåede lige 10+5

Åhhh trøste.
Hvor er det synd.
Men, der har jo nok været noget galt med det, og så er det bedst, at det går til grunde.
Men nu ved din krop hvad det går ud på, så du skal se, du bliver sikkert hurtigt gravid igen.
Jeg sender dig alle mine tanker og et kæmpe knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. januar 2011

LinLin

åh det er jeg ked at at høre! har prøvet nøjagtigt det samme da jeg var 11+0...

Anmeld

10. januar 2011

Happiness

Puha, det er jeg ked af at høre! Det må være forfærdeligt at miste!

Håber du hurtigt kommer ovenpå igen og gravid med en ny rask spire!

Anmeld

10. januar 2011

2721

Det gør mig forfærdeligt ondt
Stort trøste

Anmeld

10. januar 2011

ønskebørn74

fik idag en smule blødning ikke ret meget men nok til at jeg skulle scannes det hun ser er en livmoder der svinder ind og meget lille foster der ligger, men er dødt får at vide at jeg nu skal ta nogen piller som renser ud og lign er virkelig så ked af det og meget smadret kan slet ikke beskrive det hulk nåede lige 10+5

ej søde... det gør mig ondt... knus lene

Anmeld

10. januar 2011

sandratobias

trøstekram til dig... Ved slet ikk hva jeg ska skrive, har ikk selv været i situationen... Men ville ikk gå uden og sende en trøste hilsen... Håber snart du/i er ovenpå igen... 

Anmeld

10. januar 2011

Mormilla

Ej det er jeg ked af at høre!!! Det er ikke sjovt at miste noget, som man er kommet til at elske så meget på så kort tid...

Anmeld

10. januar 2011

Tanja1234

Er så d af det på dine vegne.. Har sev prøvet helt det samme da jeg var 12+1.

Kan kun sige at selvom det hele ser utrolig sort ud nu - så bliver det alligevel bedre med tiden, når man får denne tid lidt på afstand.

Du må endelig skrive hvis du vil spørge om noget eller hvad det end måtte være.

Anmeld

10. januar 2011

princessnanna

er virkelig ked af det på dine/jeres vegne /:

har selv prøvet det og det er helt forfærdeligt gør mig virkelig ondt.

det er bare at komme op på hesten igen og prøve , det skal nok komme igen og så er heldet der måske.

mange knus fra mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.