farvel spire :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.412 visninger
42 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

JuelZ

fik idag en smule blødning ikke ret meget men nok til at jeg skulle scannes det hun ser er en livmoder der svinder ind og meget lille foster der ligger, men er dødt får at vide at jeg nu skal ta nogen piller som renser ud og lign er virkelig så ked af det og meget smadret kan slet ikke beskrive det hulk nåede lige 10+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Miss.Sunshine

TinaMajdah91Juel skriver:

fik idag en smule blødning ikke ret meget men nok til at jeg skulle scannes det hun ser er en livmoder der svinder ind og meget lille foster der ligger, men er dødt får at vide at jeg nu skal ta nogen piller som renser ud og lign er virkelig så ked af det og meget smadret kan slet ikke beskrive det hulk nåede lige 10+5

Ville ikke læse uden at sige det gør mig ondt.

Knus

Anmeld

10. januar 2011

malenecl

Ville ikke gå uden at skrive! Er virkelig ked af det på dine vegne!

Håber du er okay

Anmeld

10. januar 2011

PernilleB

Det skla nok gå søde..!! vi er her for dig..!! og vi støtter dig...

Der kommer gode tider igen en dag, og ved det nok skal lykkes for dig og lars...

Anmeld

10. januar 2011

Sitrani

det var da forfærdeligt for dig! Er jeg ked af at høre..

Men knus til dig her fra Håber på, at du har mod på, at lave et lille nyt mirakel, når du er kommet ovenpå igen.... Det du oplever er bare en hver gravid kvindes værste mareridt!

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Må jeg trøste dig i din sorg...

Majbritt

Anmeld

10. januar 2011

Heidisbebs

Det er jeg virkelig ked af  at høre, kender  det kun alt for godt selv...... Storherfra

Knus  Heidi

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

Uh, hvor er det bare trist...

Stort  herfra.

Anmeld

10. januar 2011

Daydreamer81

Gør mig utroligt ondt. øv hvor urretfærdigt. Ved hvordan det er, har selv været der.

for du snart er gravid igen

Anmeld

10. januar 2011

birthee

Det er jeg virkelig ked af at høre! Håber det går - selv om det tager tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.