farvel spire :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

HopinWishin

Det gør mig ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Mirakel baby

Det gør mig virkelig ondt, det er ikke sjovt at skulle igennem

Anmeld

10. januar 2011

mortilnoahogmelina

Det er jeg godt nok ked af at læse .

Håber i hurtigt får en ny spire . 

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

TinaMajdah91Juel skriver:

fik idag en smule blødning ikke ret meget men nok til at jeg skulle scannes det hun ser er en livmoder der svinder ind og meget lille foster der ligger, men er dødt får at vide at jeg nu skal ta nogen piller som renser ud og lign er virkelig så ked af det og meget smadret kan slet ikke beskrive det hulk nåede lige 10+5

Kan ikk sige jeg ved præcis hvordan du har det ..
Men prøvede at opleve to små blødninger i starten af min graviditet og jeg fik at vide på lægevagten jeg nok var ved og abortere, men viste sig heldigvis ved scanning der intet var!
Men man fik alligevel følelsen af at nu var det forbi..

FØLER MED DIG!!!!

Store knus og tanker herfra

Anmeld

10. januar 2011

Muffinmus

kender det, har været der og det er mg uretfærdigt at andre bare kan beholde deres babyer derinde.Men det skal nok blive din tur igen, det bliver bare ikke denne omgang:-)

Ved det er en hård ting at gå igennem. et tog mig meeeeeget længe at blive gravid igen, havde intet med min Ma at gøre, var bare ikke ret frugtbar.

Jeg fik dog den kirurgiske måde i stedet for pillerne. Min var død derinde engang i uge 8, det svarede str til.

Anmeld

10. januar 2011

betiinsen

gør mig virkeligt ondt

Anmeld

10. januar 2011

Emily

Du får lige et kram med herfra

Anmeld

10. januar 2011

JuelZ

MariaE skriver:

kender det, har været der og det er mg uretfærdigt at andre bare kan beholde deres babyer derinde.Men det skal nok blive din tur igen, det bliver bare ikke denne omgang:-)

Ved det er en hård ting at gå igennem. et tog mig meeeeeget længe at blive gravid igen, havde intet med min Ma at gøre, var bare ikke ret frugtbar.

Jeg fik dog den kirurgiske måde i stedet for pillerne. Min var død derinde engang i uge 8, det svarede str til.

de siger at min er så lille at den sikkert allerede har været død i uge 4 så har rendt i rigtig mange uger og troet jeg var gravid - hvilket jeg selvfølgelig os var, men med et dødt embryon**

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

sender en stor krammer

Anmeld

10. januar 2011

mika.F

åh, jeg får helt ondt i mit hjerte på dine vejne, har selv været der to gange før, så jeg har en ide om hvor hårdt du har det!    er selv i tiende uge nu, såå, er ret nervøs pt!

alle de bedste ønsker til dig!

kram

//

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.