Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er virkelig ked af det på dine vejne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ville ikke læse uden at sige det gør mig ondt.
Knus
Det gør mig virkelig ondt at høre. Det må bare ikke være sjovt. Sender dig en masse og tanker herfra. Håber I får bedre held næste gang. for jer.
Øv - og forstår dig så meget - vi har været nogenlunde lige langt henne og jeg har lige i lørdags fået en medicinsk abort fordi fosteret var dødt - selvom vi så hjerteblink for et par uger siden. Det er 5. gang jeg abortere............
Puha det er så hårdt . Jeg føler med dig. Put dig med din kæreste under en dyne og sørg for at være ked af det alt det du vil
TinaMajdah91Juel skriver: fik idag en smule blødning ikke ret meget men nok til at jeg skulle scannes det hun ser er en livmoder der svinder ind og meget lille foster der ligger, men er dødt får at vide at jeg nu skal ta nogen piller som renser ud og lign er virkelig så ked af det og meget smadret kan slet ikke beskrive det hulk nåede lige 10+5
fik idag en smule blødning ikke ret meget men nok til at jeg skulle scannes det hun ser er en livmoder der svinder ind og meget lille foster der ligger, men er dødt får at vide at jeg nu skal ta nogen piller som renser ud og lign er virkelig så ked af det og meget smadret kan slet ikke beskrive det hulk nåede lige 10+5
Åhh nej, det er jeg bare frygtelig ked af at læse! Det må være det værste mareidt
Jeg sender dig alverdens trøstende knus
Mange tak alle sammen, jeg kan virkelig fortælle jer at det er super hårdt... sidder hele tiden og græder, nogen gange stille for sig andre gange hvor det virkelig kommer i en stor slue. jeg er så ked af det, for det var virkelig ønskebarnet også sker dette som regel er det fordi barnet fejler noget, men det kan jeg pt ikke lige sætte mig ind i, føler jeg har mistet en stor del af mig selv <3 min lille baby er ikke vokset og er stadig ikke i maven på mig det lille barn der sku hedde noget med chris er væk for evigt ØV!!! det er virkelig hårdt... jeg putter med manden og vi græder sammen, han er ligeså hårdt ramt... men det var nu alligevel en oplevelse at se sit lille bitte, bitte barn i maven selvom det ik andet var 1cm af noget som måske ikke engang var barnet
kan have udskildt barnet uden af bløde det er det væreste af det hele
Åhh nej dog! Hvor går det mig ondt på dine vegne!
Det gør mig meget ondt. Lige nu gennemgår du noget af det jeg frygter allermest.
Tusind knus og tanker.
virkelig trist at høre sender en masse
Naja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128