Advarsel.... det ser voldsomt ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Nenus

Jeg kunne slet ikke se hele videoen igennem. Blev fysisk dårlig af det, ej puha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Nanastep

- Jeg syntes overhovedet ikke at det er iorden det der!!!

Anmeld

10. januar 2011

lauras*mor*

Shit hvor er det bare sygt... tænk at nogen kan få sig selv til at gøre det.. og hvad med moren?! det er sikkert hende der filmer..

Jeg ved at det ikke er godt at hode i benene, da hofterne kan falde ud af hofteskålen... Det fik jeg af vide for nogle år siden da jeg havde førstehjælp på en skole.. Nemlig at hvis vi skal vende børnene på hovedet for at få det ud der sidder fast i halsen skal man holde omkring hofterne da det overnævnte ellers kan ske.. Men tror nu heller ikke at alt det andet han gør ved det barn er sundt.. Jeg er ked af det er så dårlig kvalitet, for kunne godt tænke mig aat vide om barnet er gad hele vejen igennem.. det har jeg i hvertfald lidt svært ved at tro på..

Anmeld

10. januar 2011

KarinaIda

Pia. skriver:

http://www.break.com/index/baby-swinging-1980904

Kopiere - kunne åbenbart ikke sætte videoen på... ?

Hold da op den mand er syg i hovedet rent ud sagt.... (Håber ikke jeg træder nogen over tæerne ved og sige det!!!)

Men stakkels barn, det kan da skades hans arme osv det der!!

Er så chokeret over den video, og ku slet slet ikke se det hele, spolede frem til slutningen!!!

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Han er jo sindsyg i ro´en...

Anmeld

10. januar 2011

Becks

Altså jeg blev svimmel af bare og kigge på det, hvordan mon det så ikke har været for den lille mus

Jeg tvang mig selv til og se den hele og hold nu mund en idiot!!! Hans arme, skuldre hofter osv kan sgu da gå af led.. Håber sateme ikke den lille mus bliver hjerneskadet af den rysten, bare fordi hans forældre synes det er sjovt og svinge ham rundt..

FØJ!!!

Anmeld

10. januar 2011

Bare mig..

Ej puha da, det ser da godt nok voldsomt ud.. Og så i knap 4 minutter, det er da sygt, hvis man spørg mig.. Det må da ikke være særlig godt hverken for hovedet eller alle barnets led..

Anmeld

10. januar 2011

Malthes mor

Pia. skriver:

Vil lige advare inden jeg lægger denne video på det ser voldsomt ud og den er lang ...

Hvad mener I ? .... jeg er helt dårlig efter at have set den... MEN barnet smiler til slut... !!!!!

Jeg så ikke hele videoen, men kørte hen til slutningen og ser et barn der smiler over hele hoved...

Jeg syntes det ser så voldsomt ud og jeg blev så dårlig...Kan barnet ikke tage skade... ?

Videoen kommer i indlægget neden under - skulle være sikker På alle havde læst dette inden jeg lægger den på, så I ved det ser voldsomt ud...

Mon ikke babyen smilerover at den behandling er over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

10. januar 2011

Fru Nielsen

Guuuud hvor er det frygtelig og se på.....

Anmeld

10. januar 2011

june1987

er fuldstændig i CHOK :O:O det er alt for voldsomt lige nu kunne jeg godt bruge min styrke på at banke den far eller give ham samme tur da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.