Advarsel.... det ser voldsomt ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Tropez

Der er også den her 

http://www.break.com/index/freestyle-baby-swinging-1980123

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

JustAnotherName

Jeg tænkte at det nok er en far med ambitioner om at sønnike skal flyve rundt i pæle/ringe til OL engang. Og des før han kom "i sving" des bedre.

Men jeg bliver dårlig af at se, at knægten bliver kastet sådan rundt med ...helt lydløs, hvilket ikke fortæller mig, at han er tilpas med det.

Og hans arme!! Det er jo et under, at de ikke går af led ...puuha.

Ajj, jeg bliver ilde til mode. Får det dårligt og bliver sur og ked af det.
Det er jo ikke direkte mishandling. Men SELVOM, hvis det var tilfældet, at drengen måtte grine og finde det sjovt, så syntes jeg, at det er helt upassende og meget over det der almindeligvis ville gå under kategorien : "vild leg - sjov leg - tumle/akrobatik-lege".

Anmeld

10. januar 2011

sarahf

Pia. skriver:

Vil lige advare inden jeg lægger denne video på det ser voldsomt ud og den er lang ...

Hvad mener I ? .... jeg er helt dårlig efter at have set den... MEN barnet smiler til slut... !!!!!

Jeg så ikke hele videoen, men kørte hen til slutningen og ser et barn der smiler over hele hoved...

Jeg syntes det ser så voldsomt ud og jeg blev så dårlig...Kan barnet ikke tage skade... ?

Videoen kommer i indlægget neden under - skulle være sikker På alle havde læst dette inden jeg lægger den på, så I ved det ser voldsomt ud...

fuck han er sku da for syg i hovedet.

hvordan kan man få sig selv til at gøre sådan noget, jo barnet kan tage alvorlig skade vil jeg mene

Anmeld

10. januar 2011

Calliope

Altså det der allermest får mig skræmt er måden faderen står på - som om at det barn er en accessory til et danseshow eller lignende 

Anmeld

10. januar 2011

Zafir

Det forstår jeg slet ikke hvad skaltil for...  det kan fanmer ikke være sundt... og hvis han træner babyen til at blive cirkusartist, så er det jo altså heller ikke sundt for kroppen jo.. mmm...

Anmeld

10. januar 2011

slettet_7530

Jeg har kun en ting at sige, de mennesker er ikke normale

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

puh synes godt nok det er for violdsomt, selvfølgelig kan børn holde til noget, meeen barnet kan da bla risikere at armen ryger af led Synes det er for voldsomt

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

EJ hold da op jeg er helt paf. Hvorfor tænker man ikke på barnets led osv AHHH han er jo syg det da rent held at det lille barn smiler bagefter fordi der ikke er noget der er gået af led. 

Anmeld

10. januar 2011

signe.

kan godt være babyen griner.............. men! jeg tænker bare straks forvredne led, en lille hjerne der skvulper rundt og bliver rystet og og og og...

Anmeld

10. januar 2011

TbCp

Jeg må indrømme at jeg ikke blev specielt chokeret.... ikke at jeg selv ville gøre det med mit barn.
Mon ikke der er "øvet" fra barnet har været helt lille så de har kunne se hvor meget den lille kan klare?

Jeg var på et kursus engang hvor vi så en film om børn og forskellige måder at bære og omgåes børn, i forskellige dele af verden...
Altså nogle af de måder folk i andre verdensdele er mod/med deres børn ser utroligt voldsomt ud, bla. var der et barn der skulle "strækkes", vil tro det skyldtes at det ikke skulle have ømme muskler, der blev det bla. holdt kun i hovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.