Advarsel.... det ser voldsomt ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.840 visninger
54 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Pia.

Vil lige advare inden jeg lægger denne video på det ser voldsomt ud og den er lang ...

Hvad mener I ? .... jeg er helt dårlig efter at have set den... MEN barnet smiler til slut... !!!!!

Jeg så ikke hele videoen, men kørte hen til slutningen og ser et barn der smiler over hele hoved...

Jeg syntes det ser så voldsomt ud og jeg blev så dårlig...Kan barnet ikke tage skade... ?

Videoen kommer i indlægget neden under - skulle være sikker På alle havde læst dette inden jeg lægger den på, så I ved det ser voldsomt ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Pia.

http://www.break.com/index/baby-swinging-1980904

Kopiere - kunne åbenbart ikke sætte videoen på... ?

Anmeld

9. januar 2011

sofia88

Pia. skriver:

http://www.break.com/index/baby-swinging-1980904

Kopiere - kunne åbenbart ikke sætte videoen på... ?

Nok smiler barnet & ser glad ud, men jeg synes det er for meget. Det kan ikke være helt sundt at blive kastet/svunget rundt på den måde 

Anmeld

9. januar 2011

Pia.

sofia88 skriver:

Nok smiler barnet & ser glad ud, men jeg synes det er for meget. Det kan ikke være helt sundt at blive kastet/svunget rundt på den måde 

Nej vel.... jeg er dybt chokket... blev helt dårlig af at se på det...

Anmeld

9. januar 2011

sofia88

Pia. skriver:

Nej vel.... jeg er dybt chokket... blev helt dårlig af at se på det...

Jeg er sgu også chokeret!  Det ser ret voldsomt ud, og så svinger han barnet rundt, mens han kun holder fast med EN HÅND! 

Anmeld

9. januar 2011

Amso

Tror da barnet syntes det sjovt, men jeg syntes godt nok det er i overkanten af hvad jeg ville kalde for en rask og alm. svingtur.. Armene kan da gå af led og benene ligeså.. Og nej tror ikke det sundt for et barn at blive svunget SÅ meget rundt. Hele vejen, som et lup..!!  Syntes det sindsygt...

Anmeld

9. januar 2011

Pia.

sofia88 skriver:

Jeg er sgu også chokeret!  Det ser ret voldsomt ud, og så svinger han barnet rundt, mens han kun holder fast med EN HÅND! 

Har du også set hvor tæt han står på det fjernsyn... tænk hvis armen brækker .... eller den lille hånd smutter ud af hans....

Anmeld

9. januar 2011

sofia88

Pia. skriver:

Har du også set hvor tæt han står på det fjernsyn... tænk hvis armen brækker .... eller den lille hånd smutter ud af hans....

Det er fuldstændig vanvittigt! 

Anmeld

9. januar 2011

merle2010

det er da for sindsygt det der... er så bange for at de små arme går af led... stakkels unge man... men den lille må da være vandt til det, når han ikke græder... shit man

Anmeld

9. januar 2011

Mor-til-asta-09

Aldrig om jeg kunne finde på at gøre det ved mit barn... fatter simpelthen ikke hvad folk tænker på nogle gange.. de må være syge i hovederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.