Advarsel.... det ser voldsomt ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

B&J

Jeg er i chok hvad sker da lige for den far ja daniel elsker også vi svinger med ham men da aldrig i den grad som dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Fru'Rugaard

Pia. skriver:

Vil lige advare inden jeg lægger denne video på det ser voldsomt ud og den er lang ...

Hvad mener I ? .... jeg er helt dårlig efter at have set den... MEN barnet smiler til slut... !!!!!

Jeg så ikke hele videoen, men kørte hen til slutningen og ser et barn der smiler over hele hoved...

Jeg syntes det ser så voldsomt ud og jeg blev så dårlig...Kan barnet ikke tage skade... ?

Videoen kommer i indlægget neden under - skulle være sikker På alle havde læst dette inden jeg lægger den på, så I ved det ser voldsomt ud...

Jeg vil helt klart mene at det er en form for mishandling?- barnet led og knogler, kan slet ikke holde til det der
Og barnet kan jo ikke selv fortælle om den bliver svimmel eller får det skidt.
Men, jeg syntes helt klart at det der er i slutningen, hvor han holder barnet i armene og svinger den rundt, at det er det værste!

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

Fru'Rugaard skriver:

Jeg vil helt klart mene at det er en form for mishandling?- barnet led og knogler, kan slet ikke holde til det der
Og barnet kan jo ikke selv fortælle om den bliver svimmel eller får det skidt.
Men, jeg syntes helt klart at det der er i slutningen, hvor han holder barnet i armene og svinger den rundt, at det er det værste!

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Ja lige præcis der blev jeg også noget chokeret. Og der er bare MEGET lang tid det barn bliver svinget runde meget voldsomt. 

Anmeld

10. januar 2011

Mi

Jeg er ikke så bange for om barnet skal få shaken baby syndrom, for han laver nogle dybe sving, men leddene for fanden.  ved godt at babyer er bløde, men de kan altså stadig få en skulder af led. Jeg svang også mine børn meget da de var små og de elskede det. Var faktisk en gang til noget nede på biblioteket, men to som lærte os at lave gymnastik med de små hvor vi skulle svinge dem. Kæft nogle pylrermødre der var med der  Ja sorry, men de kunne slet ikke have at børnene blev svunget overhovedet.

Men det faderen gør her er over grænsen. Hvis han havde haft fat rundt om brystet på sønnen, så havde det været ok.

Anmeld

10. januar 2011

K.Rehder

MINE NERVER KAN IKKE KLARE DET

Jusus Kristus på l***m!

Det kan da umuligt være sundt! Eller sjovt...Men ja ja, skaderne ser man jo nok først i teenageårene.

Anmeld

10. januar 2011

NinaNymannMadsen

hold da op.

det kan da ikke være sundt for barnest krop at blive svunget sådan rundt og så det han gør der til sidst puha. sad med åben mund og det hele.

tror dog barnet syntes det er sjovt men tror ikke det på nogen måde er godt fro den

Anmeld

10. januar 2011

Mussen2

Pia. skriver:

Vil lige advare inden jeg lægger denne video på det ser voldsomt ud og den er lang ...

Hvad mener I ? .... jeg er helt dårlig efter at have set den... MEN barnet smiler til slut... !!!!!

Jeg så ikke hele videoen, men kørte hen til slutningen og ser et barn der smiler over hele hoved...

Jeg syntes det ser så voldsomt ud og jeg blev så dårlig...Kan barnet ikke tage skade... ?

Videoen kommer i indlægget neden under - skulle være sikker På alle havde læst dette inden jeg lægger den på, så I ved det ser voldsomt ud...

Jeg lærte på et baby første hjælpr kursus at man ALDIG må svinge/løft baby/børn i armene. Man kan sammenligne det med selv at blive løftet og svunget i armene.

Underviseren på kurset, mente at det var en af årsagerne til de mange ledbåndsskader mange får i dag som voksen.

Anmeld

10. januar 2011

Alberts/

årh puha nej nej nej der er vist en som ikk ved hvor lidt sådan en lille babys arme kan holde til og ikk mindst rygraden og hele nakken puha nej

det er jo klart baret smiler- hjernen har jo fået en ordenlig svingtur og den stakkels baby er dybt forvirret

Anmeld

10. januar 2011

2babygirls

Pia. skriver:

OH MY GOD !!!!! Hvor syg er man lige!!! i næsten 4 minutter

Sys ikke det virker som et reelt smil på barnet, mere et forvirret rundtosset ansigt

Anmeld

10. januar 2011

Ni-ko-li-ne

gad vidst om de tror det er en abe de har fået?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.