Advarsel.... det ser voldsomt ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

JuelZ

ejjj nej nej nej nej neeeeeej! jeg sidder og er helt chokkeret og rystet over at man kan gøre sådan, nok synes barnet det er sjovt, men hvad med armene og benene, der skal jo ingenting til før de går af led i den alder føj hvor er det ulækkert at se på puuuuha kæmpe knude i maven og halsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

eElak

Jeg er normalt ikke sart, men var nødt til at stoppe efter halvdelen!!! 

Godt nok siger man at svingture er godt for børns balanceevne, men det der var fandme i overkanten!! 

Anmeld

9. januar 2011

Joan ( Smallie )

Føj for sa... da. De ødelægger jo ungens led ved det der. De kan jo rive hans skulder af led. Ja håndled og alt muligt.

Syntes ikke det er ok overhovedet

Anmeld

9. januar 2011

Tropez

Der er lavet en med en mor der står og laver baby swinging i det fri, tror det er i deres have, min kæreste faldt tilfældigt over den igår, og jeg var rystet helt ned i grundvolden, og skældte hende ud som bare pokker, det burde ikke være tilladt, det ser så vildt ud og ja jeg tænker osse på, det med at den lille krop kan gå af led den er så skrøbelig det er så syyygt.

Anmeld

9. januar 2011

Ploffer

Overhovedet slet ikke for at forsvare ham eller noget, for det er meget voldsomt.

MEN det kunne altså godt tænkes at de er cirkusartister, for de træner netop med deres børn på den måde, fra de er meget meget små, for deres knogler er så bløde og fleksible...

Men ja, mine unger skulle altså ikke have en svingtur af ham 

Anmeld

9. januar 2011

Anne G

Puha..... jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige...

Men syns godt nok at det er meget meget vildt.. Kan slet ikke have at han holder fast med en hånd og der til sidst hvor han svniger barnet sådan rundt i en kolbøtte, det kan da umuligt være godt for hans arme..

Okay, vidste så godt hvad jeg ville sige alligevel.. Men jeg får det virkelig dårligt over den måde han svinger sådan rundt med ham... Puha..

Anmeld

9. januar 2011

morethanperfect

Pia. skriver:

Vil lige advare inden jeg lægger denne video på det ser voldsomt ud og den er lang ...

Hvad mener I ? .... jeg er helt dårlig efter at have set den... MEN barnet smiler til slut... !!!!!

Jeg så ikke hele videoen, men kørte hen til slutningen og ser et barn der smiler over hele hoved...

Jeg syntes det ser så voldsomt ud og jeg blev så dårlig...Kan barnet ikke tage skade... ?

Videoen kommer i indlægget neden under - skulle være sikker På alle havde læst dette inden jeg lægger den på, så I ved det ser voldsomt ud...

NEJ ! . Puuhh jeg fik det helt dårligt .. Og fik virkelig ondt i maven 

Anmeld

9. januar 2011

mama09

ej det var da skrækkeligt!

Anmeld

9. januar 2011

Rosa

Ej, jeg må tilstå at jeg kom til at grine - det ser da vildt sjovt ud!!!  Men gud nåde og trøste den der kastede Jonte rundt på den måde!!!!  

Anmeld

9. januar 2011

Caroline86

Ploffer skriver:

Overhovedet slet ikke for at forsvare ham eller noget, for det er meget voldsomt.

MEN det kunne altså godt tænkes at de er cirkusartister, for de træner netop med deres børn på den måde, fra de er meget meget små, for deres knogler er så bløde og fleksible...

Men ja, mine unger skulle altså ikke have en svingtur af ham 

Jeg tænkte præcis det samme!

Men det er virkelig et skrækkeligt klip

Både Daniel og jeg er DYBT forargede! Helt ærligt, hvem kan få sig selv til den slags?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.