Den søde hemmelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

MosterA

Det er godt nok meget forskelliget hvornår I har fortalt jeres omgivelser det. 

Vi kan godt begge mærke at det ikke er let ikke at sige noget, men vi kan også godt lide at vi har hemmeligheden om "Bulme" lidt endnu. Også fordi, især vores forældre, vil gå amok og ringe hver dag for at høre hvordan det går og det orker vi bare ikke i 8 mdr. 

Nu ser vi hvor lang tid vi kan vente med at sige noget og håber bare vi kan holde det ind til 12 uge  Så shhhh piger I må ikke sige noget  Hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Moar2011

Heidi-ra skriver:

Vi har været til scanning idag ja ... Men navlestrengen var mellem benene (self) vi fik dog en vinkel på og jordmor mente det var en dreng men ville ikk sige noget 100% så vi har stadig lidt spænding på den front(:

det blir da spændende.

Anmeld

10. januar 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Hej alle herinde :O)

Ja jeg fik os lige den dejligste besked fra lægen i fredags, om at min prøve var bragende positiv.  Og så var jeg 3+6 henne. Allerede om aftenen kunne jeg ikk holde tæt overfor kæresten  Jeg tænkte og tænkte ellers meget over hvordan jeg hel specielt og glædeligt kunne overraske ham.

Hele lørdag var jeg så til svigermors fødselsdag, og vi sad begge bare og var ved og ekplodere med den dejlige nyhed. Jeg synes alle samtaler omhandlede emnet børn ..Har i ikk tænkt på og ska ha nr. 2? Ømh.. jo det har vi   ..Vi sad og snakkede om de nye tvillinger i kongefamilien, snakkede navne og o.s.v, men men vi holdte tæt og hemmeligheden er stadig kun vores.

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

MosterA skriver:

Kæresten og jeg har besluttet at vi ikke vil sige noget til vores familier om graviditeten ind til vi har været til den første scanning. Det er så bare lidt mere svært end vi havde regnet med  Fordi det jo, naturligt nok, fylder så meget for os er vi hele tiden ved at sige noget om det til alle vi møder, men vi vil gerne være over den mest kritiske periode inden vi siger noget.

Jeg er i dag 6+0 så der er noget tid til scanning endnu 

Hvornår fortalte I det til jeres omgivelser? Kunne I holde på den søde hemmelighed?

Vi valgte at fortælle det til de allernærmeste med dte samme, men også fordi det kom som en stor overraskelse, da det var sidste forsøg inden hormon behandling, og vi ikke troede at jeg var gravid. Men vi kom så også meget tidligt ind og se den lille på scanning ved gynækologen, både i 5 og 6 uge

Anmeld

11. januar 2011

Chr-Hei

Babyklar skriver:

det blir da spændende.

ja meget ... vil være meget praktisk vide det men vi må ud købe alt i neutralt der jo langtid til næste scanning og kan ikk blive ved vente med bruge penge ... Så det imorn i ska afsted ? Bliver da spændende .. Elsker scanninger ..

Anmeld

11. januar 2011

Moar2011

Heidi-ra skriver:

ja meget ... vil være meget praktisk vide det men vi må ud købe alt i neutralt der jo langtid til næste scanning og kan ikk blive ved vente med bruge penge ... Så det imorn i ska afsted ? Bliver da spændende .. Elsker scanninger ..

I kan evt betale jer til en - ville det ikke også bare være øv, og købe alt i nerutral , og så blir det en dreng eller pige?

Ja, det er min tur imorgen til MD- glæder mig heh så kan man os lige få bekræftet om det er en boy hihi

Anmeld

11. januar 2011

Chr-Hei

Babyklar skriver:

I kan evt betale jer til en - ville det ikke også bare være øv, og købe alt i nerutral , og så blir det en dreng eller pige?

Ja, det er min tur imorgen til MD- glæder mig heh så kan man os lige få bekræftet om det er en boy hihi

Forstår jeg godt.. var helt vildt rart se alt bare var som det skulle Elsker scanninger...

Men ja vi har drøftet den med kønsscanning og tror det ender med det.. Men ku nok godt finde på vente lidt endnu... Tror ogs vi starter med købe barnevogn og de store ting så vi har det overstået og der er det jo ligegyldig hvad køn det er

Anmeld

11. januar 2011

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Vi fortalte vores familier med det samme begge gange - kunne slet ikke lade være  

Arbejdet fik det afvide i uge 10, da jeg ikke længere kunne skjule det i store bluser mv. (blev meget hurtig stor).

samme her. 

Anmeld

11. januar 2011

Moar2011

Heidi-ra skriver:

Forstår jeg godt.. var helt vildt rart se alt bare var som det skulle Elsker scanninger...

Men ja vi har drøftet den med kønsscanning og tror det ender med det.. Men ku nok godt finde på vente lidt endnu... Tror ogs vi starter med købe barnevogn og de store ting så vi har det overstået og der er det jo ligegyldig hvad køn det er

ja, det kan i selvfølgelig også gøre vi var bare alt for nysgerrie men vi fik så os en lille dvd med ,med baby'boy på

Anmeld

16. januar 2011

Clisolka

bb78 skriver:

Min mor fik det at vide med det samme - hun følger altid med i den slags, og så er hun god at snakke med om det

Venner og arbejde fik det at vide da vi havde været til NF (så kunne det heller ikke skjules mere)

Det skal lige siges at jeg havde været gravid året før, hvor vi fortalte det til alt og alle da jeg var omkring 10 uger henne.

Til NF fandt vi ud af at jeg havde haft en MA Så denne gang blev vi enige om ikke at fortælle det til nogle før efter NF.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.