Hej
Jeg syntes vi skulle fortælle det med det sammen, men Mikkel mente at vi skulle vente til uge 20 med at sige det! (Det ville nok have været lidt svært siden jeg allerede så halvt højgravid ud der, he he). Han var absolut fan af at holde bøtte med det!
Vi fandt ud af at jeg var gravid en torsdag, og lørdag var han sammen med gutterne til et arrangement, og han spildte alle bønnerne og fortalte dem det hele. Mange gange

Altså hvor jeg kun har været 4+2!
Da han og hans venner originalt kommer fra et lille landsbymiljø hvor alle kender hinanden, så mente vi det var bedst at ringe og fortælle det til MIkkels forældre, så de ikke skulle høre i Brugsen at de skulle være farmor og farfar. Og når Mikkels familie skulle høre det, så skulle min naturligvis også. Så søndag aften da jeg var 4+3 ringede vi rundt og fortalte det til de nærmeste!
Jeg fik en tryghedsscanning 6+5 hvor vi så hjertelyd og at alt andet også var perfekt, og efter det fortalte vi det til den kommende storesøster på 6 år. Det var også RIGTIG svært for os (og familien) at holde mund med det, og ikke tale om det når hun var der, så jeg er glad for at vi fortalte hende det så tidligt. Plus at hun så bedre kunne forstå at jeg gik ud som et lys på sofaen kl. 18.15 hver aften
.
Hvis der havde været noget til NF scanningen der havde fordret abort, havde det da været rart at den tætte familie viste at jeg havde været gravid, og kunne forstå hvorfor vi evt. ikke ville have været så selskabelige/hvorfor vi var kede af det hele sommeren. Efter NF var det jo bare gode nyheder, og alle kunne fortælle det til dem de ville! Indtil NF prøvede vi på ikke at sprede det glade budskab alt for meget, altså til fjernere slægtninge og venner og den slags!
Anmeld