Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
hehe.. har faktisk og siddet selv og tænkt over hvornår vi skulle sige det..
Med svigerfar tror jeg gerne jeg ville vente lidt for hvis det gik galt er jeg ikke helt sikker på hans reaktion, han er blevet anderledes efter sin hjerneblødning og er stadig ved at lære ham at kende igen...
har 4 tøser som jeg har svoret at sige det til så snart der er 2 streger på testen.. den ene grundet hun selv har PCO og derfor støtter mig enormt meget og giver gode råd undervejs... Min bedste veninde får det også af vide fordi hun også bare er så stor en del af det da hun har fulgt os med op og nedture i kampen for det...
Min biologiske mor har fødselsdag her i marts så havde tænkt at vente til der og sende en sms med en tekst alla: " hej mormor, tillykke med fødselsdagen, håber du får en god dag, skulle hilse fra mor og far, håber vi ses når jeg titter ud en gang i september".
Plejefamilien.. uha.. min plejemor er støttende hvis jeg bliver det, det er jeg ikke i tvivl om men hun har bare hele tiden sagt at vi burde vente lidt endnu og sådan...
kærestens lillebror og vores venner, hmm.. ingen ide nok på samme tid som hans far får det af vide, tror vores ene kammerat får det af vide/finder ud af det først da han kommer til at bo lige ved siden af os...
Anmeld