Bayze skriver:
ØØhh, guuud hvor laver jeg afsindigt mange tastefejl, når jeg skriver!! beklager Rosa og andre medlæsere, håber jeg gør mig forståeligt alligevel. Det går vist lidt for stærkt
Tastefejl eller ej så var det et fantastisk dejligt indlæg og jeg har læst det 3 gange nu og læser det lige igen senere 
Hvor er det skønt at høre fra jer - jeg har tænkt så meget på dig og Anthon, netop fordi jeg vidste at det var ved at være op over med jer og vuggeren.
Jeg var nede og se stedet og var ikke ovenud begejstret selvom der var rigtig mange positive ting - men siden har jeg hørt fra - ja - nogen der kender nogen som har børn i den institution, at de forældre er SUPERglade for stedet og pædagogerne er fantastiske, så det hjalp meget. Jeg fortalte pædagogerne om ham, og de fik så lov at sidde med ham inde på stuen mens en pædagog viste mig (fælles)legepladsen
Da jeg kom tilbage sad han på gulvet og hyggede med en af de andre børn og pædagogen - helt overlegent 

Og så har jeg ringet derned og rykket for at han kom ind og gå på den helt nye stue de er ved at bygge som skal tages i brug samtidig som han starter - den lå lidt mere skærmet i forhold til de store børn og legepladsen og lokalerne var store, lyse og lækre, mens de andre var ret trashede... De lovede at skrive det som anmærkning, men kunne ikke garantere at han kom derind, selvom pladserne ikke er fordelte endnu... 
Jeg har sendt brevet og takket ja, så nu skal jeg bare indstille mig på at sådan bliver det. Jonte fortsætter sin rivende udvikling og jeg synes faktisk han har virket lidt mere tryg ved ungere i MGen sidste gang vi var afsted, så måske det begynder at falde på plads? 
Mren Tina - nu går den snart ikke længere - hvornår har du tid til at traske byen rundt med os igen??? Og vil du med i Femølejr/barselscamp til februar når Dorthe og Runa kigger forbi et par dage her hos os?
Knus og kram 

Anmeld