Ikke klar til vuggestue :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Moar'en

Bayze skriver:

Ja, og det er en hård følelse at komme overens med. Men altså, ingen pædagog eller dagpleje kommer jo heller nogensinde til at forstå og kende sit barn ligeså godt som dets forældre, og det er vel heller ikke meningen. Jeg tror ikke man skal forbente at pædagogerne kan give barnet det samme som man kan som forælder, men så kan de noget andet, hvilket sammen med samværet med andre børn er noget man som forælder ikke kan give. Men det er sgu bare hårdt. Jeg kan tage mig selv i i disse dage at gå og ønske jeg befandt mig i 50´erne, for så havde jeg sikkert ikke noget job, og så ville det sikkert ligge i kortene at jeg skulle blive hjemme ved mit lille bitte pus. Altså, det mener jeg jo i virkeligheden ikke, men det er der ine følelser søger hen

Helt enig, og jeg aflevede først Viktor da han var 14 mdr og da synes jeg det var hårdt. Jeg græd hvergang jeg skulle gå fra ham den først uge, selvom han var super nem at aflevere, vi brugte kun 1 lille uge, han befandt sig bare super godt der, og gør det stadig. Men det er nu stadig den bedste følelse at hente ham og se hvor glad han er for at se en og lige skal vise en alt det legetøg han har leget med, den følelse kan ikke beskrives, og den skal både dig og Rosa glæde jer til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Bayze

Moar'en skriver:

Helt enig, og jeg aflevede først Viktor da han var 14 mdr og da synes jeg det var hårdt. Jeg græd hvergang jeg skulle gå fra ham den først uge, selvom han var super nem at aflevere, vi brugte kun 1 lille uge, han befandt sig bare super godt der, og gør det stadig. Men det er nu stadig den bedste følelse at hente ham og se hvor glad han er for at se en og lige skal vise en alt det legetøg han har leget med, den følelse kan ikke beskrives, og den skal både dig og Rosa glæde jer til.

Ja, det er også sådanne positive tanker jeg forsøger at klamre mig til Det skal nok blive godt

Anmeld

13. januar 2011

Svei

Har du læst det om sensitive drenge som Karoline har lagt ind i dag...?

Anmeld

13. januar 2011

Rosa

Bayze skriver:

ØØhh, guuud hvor laver jeg afsindigt mange tastefejl, når jeg skriver!! beklager Rosa og andre medlæsere, håber jeg gør mig forståeligt alligevel. Det går vist lidt for stærkt

Tastefejl eller ej så var det et fantastisk dejligt indlæg og jeg har læst det 3 gange nu og læser det lige igen senere  Hvor er det skønt at høre fra jer - jeg har tænkt så meget på dig og Anthon, netop fordi jeg vidste at det var ved at være op over med jer og vuggeren.

Jeg var nede og se stedet og var ikke ovenud begejstret selvom der var rigtig mange positive ting - men siden har jeg hørt fra - ja - nogen der kender nogen som har børn i den institution, at de forældre er SUPERglade for stedet og pædagogerne er fantastiske, så det hjalp meget. Jeg fortalte pædagogerne om ham, og de fik så lov at sidde med ham inde på stuen mens en pædagog viste mig (fælles)legepladsen  Da jeg kom tilbage sad han på gulvet og hyggede med en af de andre børn og pædagogen - helt overlegent  Og så har jeg ringet derned og rykket for at han kom ind og gå på den helt nye stue de er ved at bygge som skal tages i brug samtidig som han starter - den lå lidt mere skærmet i forhold til de store børn og legepladsen og lokalerne var store, lyse og lækre, mens de andre var ret trashede... De lovede at skrive det som anmærkning, men kunne ikke garantere at han kom derind, selvom pladserne ikke er fordelte endnu... 

Jeg har sendt brevet og takket ja, så nu skal jeg bare indstille mig på at sådan bliver det. Jonte fortsætter sin rivende udvikling og jeg synes faktisk han har virket lidt mere tryg ved ungere i MGen sidste gang vi var afsted, så måske det begynder at falde på plads? 

Mren Tina - nu går den snart ikke længere - hvornår har du tid til at traske byen rundt med os igen??? Og vil du med i Femølejr/barselscamp til februar når Dorthe og Runa kigger forbi et par dage her hos os?

Knus og kram  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.