Callesmor skriver:
Ved godt der intet tøj til de små der er billigt
Men jeg tænker lidt om det der med at købe mærketøj til ungerne om det er gået for langt?? Skal vi alle have det samme til vores unger..??
Er det blevet en ny trend det mærketøj (molo, måfolk, katvig osv)
Hvordan er det at komme i en mødregruppe hvor alle de andre har alt mærketøjet og du f.eks handler i H&M..??
Jeg møder mange nede i min forretning som bare er inde og kigge som ikke har råd til det, men måske gerne vil have for at være på samme måde som andre mødre
Er det ved at gå for langt med det mærketøj..??
Er det for ungernes eller det for mødre/fædernes skyld man køber mærketøj....??
Dette er bare tanker og spørgsmål som jeg undre mig meget over i det daglige nede i butikken.
Knus Anita
Er ikke ude på at dette skal blive en diskution men bare at i vil svare hvordan i har det med mærketøj hvis i køber det og til dem som køber det billige og lige så gode tøj
Jeg synes det med mærketøj er gået over gevind, men det er forældrenes egen skyld...
Det er ikke sjovt at komme i en mødregruppe hvor de andre har mærkevare tøj på, tror nu at her hvor jeg bor har jeg været så heldig at de ikke alle har mærketøj, men synes da i gruppen jeg var i med min datter, gjorde jeg da meget ud af at hun skal være pæn i tøjet så man ikke kunne sætte en finger på hende selv om tøjet ikke er mærkevare...
Men har da ærligt ondt af dem i københavn hvor det er større problem end her på Als..
Betina
Anmeld