[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f]
ja det er jo et rigtigt godt spørgsmål...
For hvis skyld er det vi gør det...
Jeg gør det nok mest for min egen skyld, jeg elsker at mine børn er smarte og med smart mener jeg følger moden. Jeg kan godt selv lide at være smart og se godt ud...
Jeg kunne jo vælge at spare under det halve på en flyverdragt fra føtes frem for den nye Reima eller Ticket, men det er igen en smags sag, den fra føtes er måske pæn nok, men den fra Ticket eller Reima har måske en lille lækker detalje og så er jeg måske lidt snobbet med de mærker når det kommer der til - ...
- De må gerne se i børnehaven, sfo'en eller skolen at mine børn er smarte og pæne og er lækkert klædt på... Vi voksne danner jo selv en person i det vi klæder os i og på samme måde har jeg det med mine børn...
og så tror jeg altså også lidt på at penge og kvalitet hænger sammen...
På samme måde har jeg det med fodtøj... går altid i skobutikken og får hjælp til at finde den helt rigtige sko/støvle til mine børn og igen giver det mere for det, fordi jeg tror på kvaliteten og fordi jeg af erfaring fra 3 børn ikke har kunne sætte en finger på de vare jeg vælger...
Måske et lidt rodet svar til dit ellers gode spørgsmål, men når alt kommer til alt så elsker jeg mærketøj og at give mine børn det på...
MEN, de har altså også tøj fra H&M m.m
Knus Pia.[/citat]
Og ikke at glemme, at man kan sælge det dyre tøj..:)
Pia, jeg har friweekend d.26, så det er bare op til dig...(L)
Anmeld